Powrót

Zakup, dostawa i montaż rolet okiennych wewnętrznych wolnowiszących

» Opis zapytania

3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż rolet okiennych wewnętrznych wolnowiszących.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 5 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
3.4. Cały dostarczony przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad.
3.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, (tj. Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Mirkowie).
3.6. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcy gwarancji dla wszystkich oferowanych elementów. Wykonawca zobowiązany jest do podania w druku oferty oferowanego okresu gwarancji dla całego oferowanego asortymentu.
3.7. Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 39515410-2 Rolety wewnętrzne
3.11. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. 5 do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 5 do SIWZ lub innej części siwz użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składnie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do siwz, nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Załączone do opisu przedmiotu zamówienia zdjęcia są zdjęciami poglądowymi. Wykonawca obowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganymi parametrami opisanymi przez Zamawiającego. Zaoferowany asortyment, sprzęt musi spełniać postawione wymagania.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Juliusza Słowackiego 17
Mirków 55-095
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Firany, zasłony, rolety i akcesoria

» Dane nabywcy

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie
ul. Juliusza Słowackiego 17
Mirków 55-095
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się