Powrót

Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie elementów umundurowania dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, w następującym asortymencie i ilościach:
lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Ilość Zam. zasadnicze/ Ilość Prawo opcji
1 ZADANIE I Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki 113 kpl. 40 kpl.;
2 ZADANIE II Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami 113 kpl. 30 kpl.;
3 ZADANIE III Kurtka 3/4 110 szt. Nie dotyczy;
4 ZADANIE IV Botki ocieplane 115 par Nie dotyczy;
5 ZADANIE V Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera 110 szt. Nie dotyczy,
Czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem młodszego aspiranta 95 szt. Nie dotyczy;
6 ZADANIE VI Spodnie letnie 113 par 30 par;
7 ZADANIE VII Półbuty służbowe 120 par Nie dotyczy;
8 ZADANIE VIII Sweter służbowy PSP 110 szt. 20 szt.;
9 ZADANIE IX Ubranie treningowe (dres) 110 kpl. 30 kpl.;
10 ZADANIE X Koszulka letnia 300 szt. Nie dotyczy, Koszulka zimowa 300 szt. Nie dotyczy;
11 ZADANIE XI Czapka służbowa zimowa 110 szt. Nie dotyczy;
12 ZADANIE XII Rękawiczki zimowe 110 par Nie dotyczy;
13 ZADANIE XIII Beret 110 szt. Nie dotyczy;
14 ZADANIE XIV Skarpety letnie 530 par Nie dotyczy, Skarpety zimowe 440 par Nie dotyczy;
15 ZADANIE XV Sznur galowy młodszego aspiranta 95 szt. Nie dotyczy;
16 ZADANIE XVI Pasek do spodni 90 szt. Nie dotyczy;
17 ZADANIE XVII Szalik zimowy 110 szt. Nie dotyczy;
18 ZADANIE XVIII Krawat 110 szt. Nie dotyczy;
19 ZADANIE XIX Kominiarka dziana 100 szt. Nie dotyczy;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załączniki nr 1.1-1.19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone:
a) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25 z późn. zm.).
b) Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.), zmienionym niżej wymienionymi zarządzeniami: Nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 20 czerwca 2018 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, (Dz. Urz. KGPSP z dnia 20.06.2018 r.), Nr 7 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 16 lipca 2018 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, (Dz. Urz. KGPSP z dnia 16.07.2018 r.), Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 17 lipca 2018 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, (Dz. Urz. KGPSP z dnia 17.08.2018 r.)
4. Wymagany okres gwarancji oraz rękojmi: 24 miesiące.
5. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1- 1.19 do SIWZ;
6. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych w powyższej tabeli z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów łącznie do maksymalnej ilości wskazanej w tabeli w pkt. 3.1.
7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.05.2020 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.
9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy i doręczenia faktury.
10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w terminach określonych w załącznikach nr 1.1-1.19 do SIWZ;
11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze.
12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174 t.j.).
13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
14. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.05.2019 | 09:30


» Lokalizacja

ul. Sabinowska 62/64
Częstochowa 42-200
Województwo: śląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Odzież i obuwie robocze i ochronne

» Dane nabywcy

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sabinowska 62/64
Częstochowa 42-200
Województwo: śląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się