Powrót

Zapytanie ofertowe poniżej progu - dostawy pn.: "Dostawa materiałów biurowych i środków czystości na potrzby M-GOPS w Nowej Słupi".

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Termin dostawy (5 dni od złożenia zamówienia, proszę potwierdzić.)
Dostawa (Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:

W imieniu Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Słupi informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Dostawę materiałów biurowych i środków czystości na potrzeby M-GOPS w Nowej Słupi".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 31.12.2019 r. od dnia podpisania umowy; - dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 41 363-06-64

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.05.2019 | 10:50


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Artykuły piśmiennicze
  • Akcesoria biurowe
  • Artykuły papiernicze
  • Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  • Środki czystości

» Dane nabywcy

Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się