Wykonanie, konfiguracja i uruchomienie systemów: DOTRA, CMMS, SYNAPSA, eRAPORT oraz monitoringu wraz z dostawą elementów

» Opis zapytania

Przedmiotem postępowania jest:

1) Wykonanie, konfiguracja i uruchomienie systemów: DOTRA, CMMS, SYNAPSA, eRAPORT oraz monitoringu wraz z dostawą elementów dla zadania „Budowa i wyposażenie komór funkcyjnych oraz magazynu materiałów masowych w obrębie podszybia szybu L-VI w ramach projektu „Zmiana funkcji szybu L-VI na materiałowo zjazdowy”” - umowa wykonawcza nr KGHM-KL-U-0168-2018 z dnia 19.06.2018 r.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

18.01.2019 | 13:00


» Lokalizacja

Dział Zakupów, Kopalniana 7, 59-101 Polkowice


» Kategoria asortymentowa

  • Maszyny, urządzenia i części zamienne

» Dane nabywcy

Dział Zakupów


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się