Wykonanie, konfiguracja i uruchomienie systemów: DOTRA, CMMS, SYNAPSA, eRAPORT oraz monitoringu wraz z dostawą elementów
» Opis zapytania
Przedmiotem postępowania jest:
1) Wykonanie, konfiguracja i uruchomienie systemów: DOTRA, CMMS, SYNAPSA, eRAPORT oraz monitoringu wraz z dostawą elementów dla zadania „Budowa i wyposażenie komór funkcyjnych oraz magazynu materiałów masowych w obrębie podszybia szybu L-VI w ramach projektu „Zmiana funkcji szybu L-VI na materiałowo zjazdowy”” - umowa wykonawcza nr KGHM-KL-U-0168-2018 z dnia 19.06.2018 r.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
18.01.2019 | 13:00
» Lokalizacja
Dział Zakupów, Kopalniana 7, 59-101 Polkowice
» Kategoria asortymentowa
- Maszyny, urządzenia i części zamienne
» Dane nabywcy
Dział Zakupów
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Maszyny, urządzenia i części zamienne z ostatnich 10 dni.