Powrót

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

» Opis zapytania

ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
Część I Zamówienia:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Część II Zamówienia:
Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenie autocasco,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
Ubezpieczenie assistance.
Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.)
3.2. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.
3.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.).
3.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, jest zobowiązany złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, ustandaryzowany dokument zawierający informacje
o produkcie ubezpieczeniowym, o którym mowa w art. 8 ust. 4 Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r.
o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U z 2018 r., poz. 2210) dla poszczególnych ubezpieczeń stanowiących przedmiot zamówienia wraz z OWU – w celu wykazania spełnienia przez oferowane usługi ubezpieczenia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te mogą zostać złożone w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika w rozumieniu art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.). Sposób przekazania tych dokumentów zostanie określony w wezwaniu skierowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy.
3.5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi:
- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń),
- osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód,
przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

09.01.2019 | 12:00


» Lokalizacja

Sikorskiego 21
Głogów 67-200
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Ubezpieczenia

» Dane nabywcy

Powiat Głogowski
Sikorskiego 21
Głogów 67-200
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się