Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy

» Opis zapytania

Dostawa materiałów biurowych takich jak: etykiety; papier; koperty; zeszyty; bloki; druki księgowe, kadrowe i inne; przybory do pisania; produkty do dzielenia i łączenia dokumentów; produkty do segregowania dokumentów; akcesoria nabiurkowe; elementy wystroju biura (tablice, zegary); nożyki biurowe; magnesy do tablic; dzienniki budowy; kubki i łyżeczki plastikowe; wycieraczki antypoślizgowe z polipropylenu

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

18.10.2018 | 14:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

  • Artykuły, sprzęt i usługi biurowe
  • Artykuły piśmiennicze
  • Akcesoria biurowe
  • Artykuły papiernicze
  • Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  • Nośniki danych
  • Przybory kreślarskie i plastyczne
  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne

» Dane nabywcy

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się