Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer przy ul. Żegańskiej 1 w Warszawie
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 21 urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających wykonywanie wydruków, kserokopii i skanowania dokumentów na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy – Urzędu Dzielnicy Wawer przy ul. Żegańskiej 1 w Warszawie oraz prowadzenie ich obsługi konserwacyjno-serwisowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
17.10.2018 | 12:00
» Lokalizacja
ul. Żegańska 1 pok. 513
Warszawa 04-713
Województwo: mazowieckie
Polska
» Kategoria asortymentowa
- Urządzenia elektryczne i elektroniczne
» Dane nabywcy
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
ul. Żegańska 1 pok. 513
Warszawa 04-713
Województwo: mazowieckie
Polska
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Maszyny, urządzenia i części zamienne z ostatnich 10 dni.