Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer przy ul. Żegańskiej 1 w Warszawie

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 21 urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających wykonywanie wydruków, kserokopii i skanowania dokumentów na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy – Urzędu Dzielnicy Wawer przy ul. Żegańskiej 1 w Warszawie oraz prowadzenie ich obsługi konserwacyjno-serwisowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

17.10.2018 | 12:00


» Lokalizacja

ul. Żegańska 1 pok. 513
Warszawa 04-713
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne

» Dane nabywcy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
ul. Żegańska 1 pok. 513
Warszawa 04-713
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się