Powrót

Dostawa 450 sztuk płyt betonowych drogowych

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do 450 sztuk płyt betonowych drogowych
o wymiarach 3,0m x 1,5m i grubości 15cm zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami.

2. Minimalny, gwarantowany przez Zamawiającego zakres dostaw obejmuje 400 sztuk płyt.

3. Wymagania jakie powinny spełniać dostarczone przez Wykonawcę płyty drogowe:
1) płyty drogowe muszą spełniać wymagania określone w normach: BN 80/6775-03/01 Prefabrykaty budowlane z betonu - Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów, i torowisk tramwajowych - Wspólne wymagania
i badania, BN-80/6775-03/02 Prefabrykaty budowlane z betonu - Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów, i torowisk tramwajowych - Płyty drogowe,
2) Zamawiający dopuszcza dostarczenie płyt drogowych spełniających wymagania norm równoważnych,
3) wszystkie zamawiane płyty muszą być z I gatunku oraz posiadać klasę mrozoodporności, wytrzymałość na ściskanie, klasa betonu nie mniejsza niż C30/37, nasiąkliwość poniżej 5%,
4) Zamawiający dopuszcza odchyłki od wymiarów nominalnych: długość ± 5 mm, szerokość ± 5 mm, grubość
± 3 mm,
5) powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków.

4. Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia był zrealizowany w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza jednej dostawy całego przedmiotu zamówienia.

5. Warunki realizacji niniejszego zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji szczegółowego harmonogramu z realizacji dostaw. Harmonogram ten powinien zawierać terminy dostaw oraz ilości dostarczanych płyt,
2) płyty drogowe należy dowieźć na drogę nr 810658P – ul. Kołłątaja w Masłowie (rejon firmy KUBINKA). Szczegółowe miejsce rozładunku wskazane zostanie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawy płyt w terminie na 2 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy oraz zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie szczegółowego miejsca rozładunku. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel. (65)-546-54-27 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: m.brzozowska@rawicz.eu,
3) do każdej dostarczonej partii płyt Wykonawca przedłoży deklaracje zgodności z polska normą. Dostawa płyt będzie odbywać się w godz. 7:00 do 16:00, sukcesywnie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem, o którym mowa w ppkt 1.

6. Odbiór dostaw:
1) odbioru każdej dostarczonej partii płyt – dostawy, dokona pracownik Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz lub osoba upoważniona przez Burmistrza Gminy Rawicz, na podstawie dokumentów przewozowych wystawionych w miejscu załadunku przedstawionych przez Wykonawcę - Dostawcę (dowód WZ).
2) po zrealizowaniu całości dostaw spisany będzie protokół końcowy odbioru podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad, usterek lub braków ilościowych.

7. Dodatkowe Wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za ilość i jakość przedmiotu zamówienia,
2) prefabrykaty na czas transportu i jego rozładunku muszą być należycie zabezpieczone tak, aby podczas rozładunku nie zagrażały bezpieczeństwu pracowników,
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji umowy,
4) koszty związane z pełną realizacją zamówienia, w tym koszty zakupu płyt jak również koszty związane z ich transportem do miejsca składowania tj.: droga gminna nr 810658P – ul. Kołłątaja w Masłowie (rejon firmy KUBINKA) ponosi Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.
Rozładunek płyt drogowych leży po stronie Zamawiającego.
5) ujawnioną wadę w okresie gwarancji Wykonawca usunie na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zaoferowanej ceny do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone płyty.

9. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych.

10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

11.09.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Piłsudskiego 21
Rawicz 63-900
Województwo: wielkopolskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Nawierzchnie

» Dane nabywcy

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
ul. Piłsudskiego 21
Rawicz 63-900
Województwo: wielkopolskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Materiały budowlane z ostatnich 10 dni.