Przegląd techniczny agregatu prądotwórczego

» Opis zapytania

Przedmiotem postępowania jest przegląd techniczny agregatu prądotwórczego:

1. Typ P880E - producent FC Wilson 704kW (data instalacji 11-12-2001).
Zbiornik dobowy – 1350l, zbiorniki rezerwowe 3*1000l

Lokalizacja – Lubin budynek DC Lubin; ul. M.Curie Skłodowskiej 45b

Wykonanie przedmiotu zamówienia do 30 września 2018r.

Przedstawiciel Zamawiającego: Bronisław Łada, kom.: 603 665 652

1. Zakres przeglądu:
• oględziny i czyszczenie,
• wymiana chłodziwa,
• wymiana oleju i filtrów oleju,
• wymiana filtrów powietrza,.
• wymiana filtrów paliwa,
• sprawdzenie stanu baterii rozruchowej,
• sprawdzenie połączeń i mocowania uziemienia,
• sprawdzenie stanu i regulacja pasków napędowych.
• sprawdzenie szczelności układów: olejowego, paliwowego, chłodzenia,
• sprawdzenie połączeń elektrycznych,
• sprawdzenie działania panelu sterującego i osprzętu (prostownik, grzałka, pompa, PAN),
• uruchomienie ręczne agregatu,
• sprawdzenie obrotów silnika,
• sprawdzenie napięcia prądnicy.

2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
• zapewnienia swoim pracownikom odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
• zapewnienia swoim pracownikom w czasie prowadzonych robót warunków BHP i przestrzegania przepisów p. poż.,
• prawidłowego zabezpieczenia przed zniszczeniem wszystkich urządzeń, sprzętu,
• utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzenia prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
• naprawienia ewentualnych szkód powstałych podczas wykonywanych pracy.

3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
• wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu tego typu prac,
• rozliczenie z Wykonawcą za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru, z terminem płatności 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wypełnionej faktury VAT.

4. Zobowiązania Zamawiającego.
• W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia miejsca prac w określonym terminie po przedstawieniu harmonogramu (co najmniej 3 dni przed planowanym terminem).

Zamawiający zastrzega możliwość anulowania postępowania na każdym etapie.

W przypadku odstąpienia od realizacji przedmiotu zamówienia zgodnego z przyjętą ofertą, z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia oferenta karą w wysokości 10% wartości netto oferty. Za opóźnienie co do terminu wykonania zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia oferenta karą w wysokości 1% wartości netto oferty, za każdy dzień opóźnienia.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.07.2018 | 12:00


» Lokalizacja

Wydział Wsparcia procesów Organizacji, ul. Kopalniana 1, 59-101 Polkowice


» Kategoria asortymentowa

  • Elektroenergetyka
  • Licencje i oprogramowanie
  • Usługi internetowe i telefoniczne
  • Usługi opracowywania oprogramowania
  • Utrzymanie i serwis
  • Pozostałe prace budowlano-remontowe

» Dane nabywcy

Wydział Wsparcia procesów Organizacji


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się