Podniesienie wersji systemu ITSM (Emilka 2.0) do wersji OpenText Service Manager 9.7x lub najnowszej dostępnej wraz z zapewnieniem usługi utrzymania
» Opis zapytania
W celu zapewnienia dalszej prawidłowej i bezawaryjnej pracy systemu oraz należytego poziomu
bezpieczeństwa, zachodzi konieczność podniesienia wersji systemu, dzięki czemu zapewnione
będzie pełne wsparcie techniczne producenta oraz stabilne utrzymanie systemu wraz
z możliwością jego ewentualnego dostosowywania do zmieniających się potrzeb Spółki. Ponadto,
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia planowane są również do wykonania prace związane
z optymalizacją systemu pod kątem funkcjonalnym jak i wizualnym (m.in. dostosowanie systemu
do urządzeń mobilnych).
Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe otwarte
Rodzaj zamówienia: Usługi
Podstawa prawna: Regulamin logistyczny
Kategoria zakupowa / grupa materiałowa zamawiającego: SYSTEMY I OPROGRAMOWANIE IT (eksploat,wsparcie,admin,pozost)
Termin wszczęcia: 2025-01-29
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
10.02.2025 | 12:00
» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj się» Kategoria asortymentowa
- Licencje i oprogramowanie
» Dane nabywcy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
ILG Wydział zamówień informatycznych
03-734
» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.