Podniesienie wersji systemu ITSM (Emilka 2.0) do wersji OpenText Service Manager 9.7x lub najnowszej dostępnej wraz z zapewnieniem usługi utrzymania

» Opis zapytania

W celu zapewnienia dalszej prawidłowej i bezawaryjnej pracy systemu oraz należytego poziomu
bezpieczeństwa, zachodzi konieczność podniesienia wersji systemu, dzięki czemu zapewnione
będzie pełne wsparcie techniczne producenta oraz stabilne utrzymanie systemu wraz
z możliwością jego ewentualnego dostosowywania do zmieniających się potrzeb Spółki. Ponadto,
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia planowane są również do wykonania prace związane
z optymalizacją systemu pod kątem funkcjonalnym jak i wizualnym (m.in. dostosowanie systemu
do urządzeń mobilnych).
Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe otwarte
Rodzaj zamówienia: Usługi
Podstawa prawna: Regulamin logistyczny
Kategoria zakupowa / grupa materiałowa zamawiającego: SYSTEMY I OPROGRAMOWANIE IT (eksploat,wsparcie,admin,pozost)
Termin wszczęcia: 2025-01-29

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

10.02.2025 | 12:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

  • Licencje i oprogramowanie

» Dane nabywcy

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
ILG Wydział zamówień informatycznych
03-734


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się