OKTA Rozwiązanie w zakresie tożsamości pracowników i klientów (Employee and Customer Identity Solutions)
» Opis zapytania
Szanowni Państwo,
Jesteśmy zainteresowani zakupem poniższych rozwiązań. Zapraszam do składania ofert w dwóch wariantach opisanych poniżej.
OKTA Rozwiązanie w zakresie tożsamości pracowników i klientów (Employee and Customer Identity Solutions)
Wariant 1.
OKTA wersja I - 60 licencji
Moduł Multi-factor Authentication – 1 rok - liczba sztuk równa liczbie licencji
Moduł Device Access - liczba sztuk równa liczbie licencji
Moduł Universal Directory - liczba sztuk równa liczbie licencji
Moduł Single Sign On - liczba sztuk równa liczbie licencji
Wdrożenie Deployment oferowanego rozwiązania – 1 rok / 1 sztuka
Wsparcie Asysta techniczna w j. polskim – 1 rok - 1 sztuka
Wariant 2.
OKTA wersja II - 450 licencji od razu dla wszystkich pracowników spółek grupy AP z informacją o tym, że w pierwszej fazie (do polowy lutego) wdrażamy 60 licencji, w kolejnych etapach pozostałe licencje (tutaj przewidujemy dłuższy interwal czasowy i wdrożenia rzędu 2x po ok. 150-200 licencji).
Moduł Multi-factor Authentication – 1 rok - liczba sztuk równa liczbie licencji
Moduł Device Access - liczba sztuk równa liczbie licencji
Moduł Universal Directory - liczba sztuk równa liczbie licencji
Moduł Single Sign On - liczba sztuk równa liczbie licencji
Wdrożenie Deployment oferowanego rozwiązania – 1 rok / 1 sztuka
Wsparcie Asysta techniczna w j. polskim – 1 rok - 1 sztuka
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
29.01.2025 | 16:00
» Lokalizacja
81-718 Sopot
» Kategoria asortymentowa
- Telekomunikacja i IT
» Dane nabywcy
Autopay S.A.
Powstańców Warszawy 6
81-718 Sopot
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: 5851351185
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.