Bieżące i interwencyjne utrzymanie elementów odwodnienia pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Tarnowskie Góry w 2025 roku

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:
Bieżące i interwencyjne utrzymanie elementów odwodnienia pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Tarnowskie Góry w 2025 roku.
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie prac w podanych poniżej szacowanych ilościach:
• Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych – 300 szt.,
• Remont studzienek ściekowych – wpustów ulicznych, wraz z elementami odciążającymi – 10 szt.,
• Wymiana wpustu żeliwnego – 20 szt.,
• Remont/ wymiana przyłącza (przykanalika) studzienki ściekowej – wpustu ulicznego – 20 m,
• Montaż rusztu dla wpustu żeliwnego – 10 szt.,
• Montaż syfonu kamionkowego fi 150mm lub z PVC fi 160 mm – 5 szt.
3. Ponadto zamówienie obejmuje usługi interwencyjne / awaryjne, które wykonywane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca realizować będzie zamówienie na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na poszczególne usługi z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu realizacji wykonania.
5. Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu oferty, przy czym zlecenia te mogą być zarówno kompleksowe (to jest składające się z więcej niż jednego rodzaju usług spośród określonych w Formularzu ofertowym), jak i pojedyncze, zgodnie z potrzebami Zamawiającego związanymi z utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego oraz sieci kanalizacji deszczowej.
6. Zamawiający określa minimalny wymagany okres rękojmi to jest:
• 6 miesięcy na prace wyszczególnione w poz. 1 tabeli formularza oferty, licząc od dnia ostatecznego odbioru prac, oraz
• 36 miesięcy na roboty i zastosowane materiały wyszczególnione w poz. 2, 3, 4, 5, 6 tabeli formularza oferty licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się usunąć na swój koszt wszelkie usterki wynikłe z wad wykonania,
w możliwie jak najkrótszym czasie, w terminie ustalonym z zamawiającym.
Poszczególne ilości przedmiarowe są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Minimalna wartość zamówienia wynosi 60% zakresu określonego we Wzorze Umowy.
7. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST)
(załącznik nr 1a, 1 b, 1 c)
− Przedmiarze Robót (załącznik nr 2)
− Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3)
8. Wykonawca zapewnia nieograniczony kontakt telefoniczny - 24 h na dobę, w dni robocze, w niedziele i święta, dla przyjmowania zgłoszeń sytuacji awaryjnych. Przez „sytuacje awaryjne” Zamawiający rozumie powstanie awarii, spowodowanych m.in. ponadnormatywnym opadem deszczu, niesprawnością urządzeń służących odwodnieniu lub innymi przyczynami, które zagrażają bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego oraz usuwania zatkań oraz ich skutków.
9. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego, niezwłocznego zabezpieczenia awarii
w określonym „czasie reakcji”, od chwili powiadomienia o zdarzeniu zgodnie
z formularzem ofertowym.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

10.02.2025 | 11:00


» Lokalizacja

42-600 Tarnowskie Góry


» Kategoria asortymentowa

  • Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
  • Pozostałe prace budowlano-remontowe
  • Usługi aranżacji terenów
  • Usługi budowy instalacji
  • Usługi demontażu
  • Usługi drogowe i kolejowe
  • Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
  • Usługi projektowe
  • Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
  • Inne usługi komunalne i środowiskowe

» Dane nabywcy

Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Piastowska 8
42-600 Tarnowskie Góry
telefon: null
email: mzuimzp@mzuimtg.pl
nip: 6451192909


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się