Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z usługami dodatkowymi na potrzeby IV Międzynarodowej Konferencji Naukowej EKSPLOBALIS w dniach 19-21.05.2025 r.

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i restauracyjna wraz z usługami dodatkowymi, świadczona w ramach obiektu wskazanego w ofercie Wykonawcy na potrzeby konferencji naukowo-technicznej w dniach 19-21.05.2025 r.
2. Szacowana liczba uczestników konferencji 200 (dwieście) osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie potwierdzona przez Zamawiającego w terminie do dnia 12 maja 2025 r.
3. Dokładny harmonogram przebiegu konferencji, paneli, referatów, prezentacji, pokazów, godziny ich trwania, przerw kawowych oraz podania posiłków zostaną ustalone z Wykonawcą drogą elektroniczną do 12 maja 2025 r.
4. Termin konferencji: 19-21.05.2025 r., tj. dwie doby hotelowe. Doba hotelowa w dniu przyjazdu powinna rozpocząć się nie później niż o godz. 14.00, natomiast w dniu wyjazdu powinna trwać co najmniej do godz. 12.00. W ramach limitu wskazanego w pkt. 2, Wykonawca zagwarantuje 10 miejsc dla organizatorów od dnia 18.05.2025 r. (wraz ze śniadaniem).
5. Obiekt powinien znajdować się w odległości nie większej niż 125 km od siedziby Zamawiającego, z dojazdem jedynie po drogach twardych.
6. Obiekt, w którym będzie świadczona usługa hotelarska, powinien spełniać wymagania jakościowe co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług wymagane do zaszeregowania obiektu jako hotelu kategorii trzygwiazdkowej rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz.U.2017 poz. 2166), to jest co najmniej:
1) Obiekt stanowi odrębny budynek lub wydzieloną część budynku stanowiącą funkcjonalną całość, lub zespół budynków stanowiących funkcjonalną całość,
2) Bezpośrednie wejście do hallu recepcyjnego, chronione przed nadmiernym napływem powietrza z zewnątrz przez drzwi dwuskrzydłowe,
3) Otoczenie obiektu obejmujące utwardzoną nawierzchnię dojazdów i dojść, należyte utrzymanie zieleni ozdobnej i izolacyjnej, oświetlenie terenu i oddzielenie części gospodarczej od części dostępnej dla gości,
4) Zapewnienie miejsca postojowego na czas przyjazdu i odjazdu gości, zapewnione miejsca parkingowe (parking strzeżony),
5) Klimatyzacja lub inne urządzenia i systemy zapewniające wymianę powietrza
i utrzymanie temperatury latem poniżej 24°C, a zimą powyżej 20°C,
6) Ogrzewanie w całym obiekcie lub w części nieklimatyzowanej,
7) Instalacja sanitarna: zimna i ciepła woda przez całą dobę,
8) Oświetlenie dostosowane do charakteru pomieszczeń,
9) Instalacja umożliwiająca odbiór programów radiowych i telewizyjnych,
10) Dostęp do Internetu w jednostkach mieszkalnych lub na odrębnych stanowiskach,
11) Dźwig osobowy,
12) Hall recepcyjny wielofunkcyjny, przestronny,
13) Zespół higieniczno-sanitarny przy części ogólnodostępnej (oddzielnie dla kobiet
i mężczyzn):
a) umywalki z blatem lub półką,
b) lustro nad każdą umywalką, z górnym lub bocznym oświetleniem,
c) dozownik z płynnym mydłem,
d) pojemnik na papier i odpad,
e) suszarka do rąk lub ręczniki jednorazowego użytku,
f) wieszaki ścienne, również w kabinach WC,
g) WC, pisuar (w WC męskim).

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

31.01.2025 | 08:30


» Lokalizacja

05-070 Sulejówek


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi gastronomiczne
  • Usługi hotelarskie

» Dane nabywcy

Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej
ul. Okuniewska 1
05-070 Sulejówek
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się