Usługa opieki serwisowej nad systemem Simple.ERP
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup przedłużenia licencji na 12 miesięcy (usługa utrzymania – maintenance i usługi serwisowe) producenta oprogramowania, obejmujący:
a) prawo do nowych wersji oprogramowania SIMPLE.ERP,
b) prawo do pakietów aktualizacyjnych zawierających poprawki usterek i drobne usprawnienia oprogramowania SIMPLE.ERP,
c) prawo do zgłaszania usterek oprogramowania SIMPLE ERP za pomocą dedykowanego systemu helpdesk producenta (I-SYROP), dostęp 24/7/365,
d) szkolenie z obsługi internetowego systemu i-SYROP w zakresie pobierania pakietów serwisowych i aktualizacyjnych,
e) szkolenie z obsługi internetowego systemu i-SYROP w zakresie obsługi zgłoszeń serwisowych,
f) czas reakcji przy usuwaniu usterki oznaczonej jako błąd krytyczny – maksymalnie 7 standardowych godzin pracy serwisu (tj. 9.00-17.00),
g) sposób serwisowania – zdalny,
h) liczba wersji oprogramowania objętych serwisem – 1 wersja,
i) obsługa zgłoszeń oznaczonych w systemie i-SYROP jako indywidualna_zmiana_prawa, dotyczących adaptacji modyfikacji wykonanych na potrzeby użytkownika do zmian w przepisach prawa,
j) limit konsultacji helpdesk obejmujący porady telefoniczne i zgłoszenia helpdesk w systemie i-SYROP (ilość godzin / rok) – 40 godzin,
k) obsługa zgłoszeń konsultacyjnych oznaczonych w systemie i-SYROP jako helpdesk,
2) pakiet konsultacyjny:
a) zakres usług: konsultacje i pomoc udzielana w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta SIMPLE w zakresie wykorzystania programu oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów systemu z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie do 7 dni roboczych, po pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania, konsultacje w zakresie wykorzystania dodatkowej funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania, modyfikacje, szkolenia, audyty,
b) każda jednorazowa usługa konsultanta SIMPLE świadczona w ramach opieki, w siedzibie Zamawiającego będzie rozliczana w następujący sposób:
i. gdy usługa będzie świadczona w wymiarze czasowym maksymalnie 8 godzin – jako jedna stawka dzienna,
ii. gdy usługa będzie świadczona w wymiarze czasowym przekraczającym 8 godzin – jako stawka dzienna plus jedna ósma stawki dziennej za każdą kolejną rozpoczętą godzinę,
iii. gdy usługa będzie świadczona w trybie zdalnym - jako minimum 2 godziny plus każda kolejna rozpoczęta godzina,
c) wielkość pakietu konsultacyjnego – minimum 320 godzin.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę serwisową nad następującym oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego:
1) oprogramowanie:
a) SIMPLE.ERP – E-Pit Podatek PIT- Wersja Elektroniczna (ERP.ePIT),
b) SIMPLE.ERP – elektroniczna wysyłka sprawozdań (ERP.eSPRAWOZDANIA),
c) SIMPLE.ERP – E-Zla Elektroniczne Zwolnienia (ERP.eZLA),
d) SIMPLE.ERP – FK Finanse I Księgowość (ERP.FK),
e) SIMPLE.ERP – HRPPK Pracownicze Plany Kapitałowe (ERP.HRPPK),
f) SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka Funkcji Do MS Excel (ERP.INFO),
g) SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny (ERP.JPK)
h) SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały (ERP.MT),
i) SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy (ERP.OT),
j) SIMPLE.ERP – PER Kadry I Płace (ERP.PER),
k) SIMPLE.ERP – Sprawdzenie VAT (ERP.SPR_VAT),
l) SIMPLE.ERP – Krajowy Rejestr eFaktur KseF,
m) SIMPLE.ERP– Ebank.
Oprogramowanie obejmuje prawo eksploatacji dla 22 jednocześnie pracujących użytkowników.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
30.01.2025 | 09:00
» Lokalizacja
01-315 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Infrastruktura i urządzenia sieciowe
- Infrastruktura telekomunikacyjna
- Licencje i oprogramowanie
- Pamięci przenośne
- Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
- Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
- Usługi internetowe i telefoniczne
- Usługi opracowywania oprogramowania
- Usługi wdrożeniowe
- Utrzymanie i serwis
» Dane nabywcy
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy
ul. gen. Meriana C. Coopera 5
01-315 Warszawa
telefon: null
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.