Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części:
1) Część nr 1 zamówienia: Konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Krakowa;
2) Część nr 2 zamówienia: Konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Nowego Sącza;
3) Część nr 3 zamówienia: Konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Nowego Targu;
4) Część nr 4 zamówienia: Konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Wadowic;
3. Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
2) załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, wymienione w § 2 ust. 1 i § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku – co najmniej przez okres realizacji Umowy, za co najmniej minimalnym, miesięcznym wynagrodzeniem za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1773) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1362) i regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:
1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego maksymalnie o 20% wartości zamówienia podstawowego w zależności od realnych potrzeb oraz zabezpieczonych środków finansowych po cenach jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy;
2) opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia;
3) w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu;
4) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
5) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

17.01.2025 | 09:00


» Lokalizacja

31-007 Kraków


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi utrzymania i serwis pojazdów, łodzi i samolotów

» Dane nabywcy

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się