„Druk i montaż reklam i oklejenie dwóch nośników reklamowych na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.”

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i montaż reklam i oklejenie dwóch nośników reklamowych – szyby oraz billboardu (dwustronnie) zgodnie z poniższą specyfikacją:
a) Billboard:
demontaż poprzedniej reklamy w sposób nieuszkadzający powierzchni billboardu znajdującego się na terenie PLL o wymiarach 504 x 238, wydruk 2 reklam według projektów graficznych przesłanych przez Zamawiającego po wyborze oferty wraz z montażem z obu stron billboardu, druk (full kolor, 4+0, papier o gramaturze minimum 115g/m);

b) Szyba terminala:
demontaż poprzedniej reklamy z szyb w sposób nieuszkadzający powierzchni szyby.
W przypadku jej znaczącego uszkodzenia Wykonawca dokona jej naprawy na własny koszt
i ryzyko. W załączniku wizualizacja z przybliżonymi wymiarami – Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania pomiarów przestrzeni reklamowej przed wydrukiem reklamy.
W celu umówienia się na dokonanie obmiaru proszę o kontakt z Działem Marketingu (81 45 81 421).
wydruk reklamy na folii polimerowej z laminatem według projektu graficznego oraz montaż – reklamę należy odpowiednio dociąć.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) wykonania usługi zgodnie z normami jakości: druki nie mogą nosić usterek typu: niedodruki, zaplamienia, błędy montażowe, nieuzasadnione pozostawianie niezadrukowanych miejsc, źle położony kolor, itp.; w przypadku stwierdzenia występowania wymienionych wyżej wad Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do demontażu wadliwej reklamy i ponownego wykonania reklamy bez wad, a następnie jej montażu,
b) wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych materiałów,
c) adaptacji reklamy na każdy rodzaj nośnika reklamy zewnętrznej,

1.3. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany w prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 7 dni. Za dzień zapłaty uważa się obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

1.4. W przypadku stwierdzenia wady jakościowej, Zamawiający z chwilą ich ujawnienia, zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, wnosząc protokół reklamacyjny nie później niż
w terminie 7 dni od daty stwierdzenia wady. Protokół reklamacyjny zostanie przesłany Wykonawcy drogą e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia działań
w celu zrealizowania zgłoszonej reklamacji.

1.5. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast towaru wadliwego taki sam towar wolny od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad towaru nie można było z niego korzystać. Wymiany towaru Wykonawca dokona na swój koszt, bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

15.01.2025 | 15:00


» Lokalizacja

20-008 Lublin


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi marketingowe i PR

» Dane nabywcy

Port Lotniczy Lublin S.A.
Ul. Zesłańców Sybiru 6
20-008 Lublin
telefon: null
email: Emilia.cichosz@airport.lublin.pl
nip: 7122566574


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się