Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
» Opis zapytania
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Podstawowe informacje dotyczące Urzędu Miasta Otwocka:
a) lokalizacja: Urząd Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock
b) ok. 200 użytkowników, ok. 200 stacji roboczych wyposażonych w systemy operacyjne: Windows 10, 11
c) ok. 25 drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
II. Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia:
1. W zakresie urządzeń i systemów komputerowych:
a) Obsługa użytkowników w godz. 8.00-16.00, w tym w każdy poniedziałek w godz. 08:00-18:00 (w siedzibie urzędu – obsługa na miejscu) przez 3 osoby oddelegowane do pracy w siedzibie Zamawiającego (w tym 1 koordynator).
b) Praca w systemie Microsoft Windows Server Standard 2016-2022 – infrastrukturę telein-formatyczną zapewnia Zamawiający.
c) Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach i urządzeniachdrukują-cych (drukarkach, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych),identyfikacja
i rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługąi konfiguracją sprzętu komputero-wego i oprogramowania, natychmiastowarealizacja wszystkich zgłoszeń, udzielanie in-struktażu dotyczącegowykorzystywania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych.
d) Konfiguracja i instalacja sterowników drukarek, urządzeń wielofunkcyjnychi wymiana tonerów.
e) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek dot. sprzętu komputerowego,oprogramowania
i połączeń sieciowych oraz zapewnienie obsługi logistyczno– organizacyjnej przy przekazywaniu sprzętukomputerowego do naprawy.
f) Identyfikacja i rozwiązywanie usterek związanych ze złośliwymoprogramowaniem oraz bezpieczeństwem komputera od strony użytkownika.
g) Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jegomodyfikacji, ak-tualizacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb i dokonywanych zakupów.
h) Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramachsieci kom-puterowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami.
i) Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami sprzętu komputerowego.
j) Przemieszczanie instalowanych części z przyporządkowaniem do środkatrwałego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów.
k) Współpraca z Zamawiającym w zakresie ewidencji wyposażeniainformatycznego znajdującego się na stanie osobowym pracowników.
l) Kontakt z firmami serwisującymi sprzęt komputerowy, drukarkowy w ramach napraw gwarancyjnych i serwisowych.
(...)
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
08.01.2025 | 12:00
» Lokalizacja
05-400 Otwock
» Kategoria asortymentowa
- Infrastruktura i urządzenia sieciowe
- Infrastruktura telekomunikacyjna
- Licencje i oprogramowanie
- Pamięci przenośne
- Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
- Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
- Usługi internetowe i telefoniczne
- Usługi opracowywania oprogramowania
- Usługi wdrożeniowe
- Utrzymanie i serwis
» Dane nabywcy
Miasto Otwock
ul. Armii Krajowej 5
05-400 Otwock
telefon: null
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.