Obsługa portowa fosforytów w okresie od 01.02.2025 do 31.01.2026 roku.
» Opis zapytania
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG
sp. z o.o. 39-400 Tarnobrzeg, ul. Chemiczna 3
REGON 831220876, NIP 867-19-93-417,
Sąd Rejonowy w Rzeszowie,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000062697
Kapitał zakładowy: 38 943 630 PLN
www.zchsiarkopol.pl
Tarnobrzeg, 19.12.2024
Zapytanie ofertowe
Obsługa portowa fosforytów w okresie od 01.02.2025 do 31.01.2026 roku.
Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, jak również protestom i odwołaniom.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o.o. zapraszają
do złożenia oferty na obsługę portową fosforytów.
Szczegółowy opis przedmiotu:
Oferta na obsługę portową fosforytów w relacji:
1. Statek wielkości od 6 tyś do 16 tyś ton (Port Gdański) / zasobnia kryta lub magazyn /wagon
(preferowany magazyn kryty, a w przypadku braku konieczność plandekowania towaru)
2. Statek (Port Gdański) /wagon;
Roczna ilość importowanych fosforytów ok. 35 000 ton.
Oferta powinna uwzględniać następujące czynności dla fosforytów:
1. Ważenie/ tarowanie wagonów,
2. Uszczelnianie wagonów,
3. Wstawianie / wystawianie wagonów,
4. Kontrola czynności wagonów i nadzór nad przeładunkiem,
5. Pobyt wagonów w dyspozycji klienta do 24 godzin,
6. Wystawianie dokumentów przewozowych,
7. Odprawa celna ostateczna towarów,
8. Zlecenie wykonania draftu w porcie wyładunku towaru.
II. Termin realizacji:
Okres 1 roku tj. od dnia 01.02.2025 roku do 31.01.2026 roku.
III. Wymogi oferty:
Oferta powinna zawierać stawkę (cenę) obejmującą następujące elementy:
1. Przeładunek towaru w relacji statek/zasobnia kryta lub magazyn/ wagon
nadzór nad przeładunkami,
organizację odprawy celnej,
ważenie/ tarowanie wagonów,
uszczelnianie wagonów,
manewry wagonowe przy załadunku ważeniu i tarowaniu wagonów,
wystawianie dokumentów przewozowych
Oraz
2. Przeładunek towaru w relacji bezpośredniej statek
nadzór nad przeładunkami,
organizację odprawy celnej
ważenie/ tarowanie wagonów,
uszczelnianie wagonów,
manewry wagonowe przy załadunku ważeniu i tarowaniu wagonów,
wystawianie dokumentów przewozowych.
3. Potwierdzenie możliwości rozładunku i załadunku wskazanej ilości fosforytów.
Proszę ponadto o podanie następujących informacji:
OWZ i kosztów po dniach wolnego składowania
Kosztów Draftu
Czasu pobytu wagonów w dyspozycji klienta,
Terminu płatności
Wielkość statku i raty wyładowczej
Sposobu rozliczania ubytków w porcie
Preferowany termin obowiązywania oferty nie krótszy niż do dnia 31.01.2026 roku
Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
Wypis z KRS lub CEIDG, Regon i NIP,
Pozostałe dokumenty – załącznik nr 2, nr 3 , nr 7 oraz Klauzula Sankcyjna
IV. Termin składania ofert: do 15 stycznia 2025 roku do godz. 11.00
Ofertę prosimy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem:
https://zchsiarkopol.logintrade.net. Dla poszczególnych relacji prosimy o wpisanie ceny i uwzględnienie informacji z pkt. III.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS firmy lub CEiDG,
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wymaganymi załącznikami i dokumentami.
Niniejsza oferta będzie przeprowadzona dwuetapowo.
W I etapie zostanie wyłonionych 2 dostawców usług, a w etapie II zostanie wybrana ostateczna oferta.
Nastąpi komisyjny wybór dostawcy obsługi portowej.
O rozstrzygnięciu postępowania zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
Zastrzegamy możliwość odwołania konkursu ofert w każdym czasie.
Z firmą, która zaoferuje najlepsze warunki handlowe zostanie zawarta umowa na okres od 01.02.2025 roku do 31.01.2026 roku.
V. Kryteria i sposób wyboru oferty dla fosforytów i/lub soli potasowej:
a) koszt obsługi (cena)– kryterium główne
b) rozliczanie ubytków w porcie – kryterium pośrednie
c) możliwości rozładunku wg. wielkości statku – kryterium pośrednie
d) możliwość przechowywania w magazynie krytym, zasobni – kryterium pośrednie.
VI. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie
niniejszej oferty są:
W przypadku pytań osoby do kontaktu:
Kierownik Zespołu Logistyki- email: jlis@zchsiarkopol.pl;
Główny Specjalista ds. Logistyki–email: mcheba@zchsiarkopol.pl
VII. Uwagi końcowe:
1. Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
2. Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html. Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
3. W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
4. Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
5. Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
6. Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany terminu składania ofert;
b) wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
c) uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
d) poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
e) odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
f) odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
g) odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
h) wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
i) wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
8. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych.
9. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
10. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem:
https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html
do dnia 15.01.2025 do godziny 11.00.
11. Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielonej płatności - Split Payment.
12. Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników VAT na tzw. „białej liście podatników VAT".
13. W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma ZAKŁADY CHEMICZNE „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
14. Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępną pod adresem: http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Zapytanie ofertowe – stanowiące Załącznik Nr 1.
Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– stanowiące Załącznik nr 2.
Oświadczenie oferenta o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – stanowiące Załącznik Nr 3.
Oświadczenie o zachowaniu poufności – stanowiące Załącznik Nr 7.
Klauzula Sankcyjna. Zakupowa.
Produkty
1. Obsługa spedycjna relacja bezpośrednia - 1 usługa
2. Obsługa spedycyjna relacja pośrednia - 1 usługa
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
15.01.2025 | 11:00
» Lokalizacja
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
» Kategoria asortymentowa
- Usługi TSL
» Dane nabywcy
Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Usługi TSL z ostatnich 10 dni.