ZAK/2024/002974 Zestawy szaf do szatni - Animex K4
» Opis zapytania
Dzień dobry, zapraszam do udziału w postępowaniu ofertowym
Proszę o przedstawienie oferty wedle poniższych wytycznych.
Zakup 2 zestawów szafek pracowniczych do szatni.
1. zestaw szafek ubraniowych dla 120 pracowników ( 6 X Regał R-20 o wym. : szer.940 mm, wysokość 1780 mm bez daszku , głębokość 500 mm )
- ze stali nierdzewnej
- drzwiczki zamykane na kluczyk ( w systemie Master)
- nóżki ( stopki) regulowane 150 mm
- układ skrytek 5x4 ( wymiary jednej skrytki : 320 wys x500 głęb. x250 szer. mm)
- pełny korpus i drzwi
- ze skośnym daszkiem
2. zestaw szafek na buty dla 120 pracowników ( 8 x regał 15 skrytkowy , wys. 184o mm bez daszku, szerokość 900 mm , głębokość 490 mm )
- ze stali nierdzewnej
- drzwiczki zamykane na kluczyk ( w systemie Master)
- nóżki ( stopki) regulowane 150 mm
- układ skrytek 3x5 ( wymiary jednej skrytki : 490 głęb. x 350 wys. , 320 szer. mm )
- drzwiczki z pleksą
- ze skośnym daszkiem
Dostawa najpóźniej do 24.12.2024 r.
Wymagania ogólne:
Oferta powinna zawierać kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia , szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia)
Warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki ( nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - draft w załączeniu do akceptacji
Termin realizacji
Minimalny okres gwarancji -24 m-ce.
Oferta powinna zawierać informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu
Czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online)
Maksymalny czas usunięcia awarii rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia awarii (wynikającej z normalnej eksploatacji)do momentu przywrócenia do stanu technicznego sprzed awarii. Powyższy parametr powinien uwzględniać czas oczekiwania na części zamienne.
Przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu
Cena
Grupa Animex zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia.
- swobodnego wyboru oferty.
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade
UMOWA O POUFNOŚCI:
Do złożenia oferty wymagana jest umowa o poufności (w załączniku.)
Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o odesłanie skanu z podpisami osób z KRS
Skany podpisanych umów proszę wysłać na adres: email: grzegorz.rybarkiewicz@animex.pl
Umowę wystarczy podpisać raz i będzie obowiązywała również w przypadku innych projektów realizowanych w całej Grupie Animex
Z poważaniem,
Grzegorz Rybarkiewicz
Produkty
1. Zestaw szafek ubraniowych dla 120 pracowników (cena za cały zestaw) - 1 komplet
2. Zestaw szafek na buty dla 120 pracowników (cena za cały zestaw) - 1 komplet
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
06.12.2024 | 13:00
» Lokalizacja
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Meble i wyposażenie pomieszczeń
» Dane nabywcy
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Meble i wyposażenie pomieszczeń z ostatnich 10 dni.