Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Łukowie.
a) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz materiałów biurowych oraz ich ilość zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
b) Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek i dostarczenie materiałów do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego.
c) Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 4 dni kalendarzowych licząc od dnia odebrania od Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w godzinach od 8:00 do 14:00.
d) Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
e) Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
f) W przypadku realizacji w całości jednego z asortymentów i nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
05.12.2024 | 12:00
» Lokalizacja
21-400 Łuków
» Kategoria asortymentowa
- Akcesoria biurowe
» Dane nabywcy
Powiat Łukowski
ul. Piłsudskiego 17
21-400 Łuków
telefon: null
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.