Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Łukowie.
a) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz materiałów biurowych oraz ich ilość zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
b) Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek i dostarczenie materiałów do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego.
c) Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 4 dni kalendarzowych licząc od dnia odebrania od Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w godzinach od 8:00 do 14:00.
d) Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
e) Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
f) W przypadku realizacji w całości jednego z asortymentów i nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

05.12.2024 | 12:00


» Lokalizacja

21-400 Łuków


» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe

» Dane nabywcy

Powiat Łukowski
ul. Piłsudskiego 17
21-400 Łuków
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się