Zakup wraz z dostawą big bags czterozawiesiowych w I półroczu 2025 roku.

» Opis zapytania

Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym przewidzianym w tej ustawie procedurze odwoławczej. Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:


Zakup wraz z dostawą opakowań typu big bags w I półroczu 2025 roku zgodnych z wymaganiami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/M/01/08/20, TG/M/02/10/20, TG/M/03/10/20, TG/M/04/10/20, TG/M/05/10/20,TG/M/06/10/20, TG/M/07/10/20, TG/M/08/10/20, TG/M/09/10/20, TG/M/10/10/20 które stanowią załączniki Nr 3,4, 5, 6,7,8,9,10,11,12, do niniejszego postępowania.
2. Oferta powinna zawierać:
2.1. Cenę netto w PLN  z gwarancją jej utrzymania do 30.06.2025 roku na bazie DAP Tarnobrzeg wg Incoterms 2020, wskazane   miejsce magazynowe na terenie siedziby Kupującego.
2.2 Cenę jednostkową netto za 1 sztukę poszczególnych asortymentów big bags z   uwzględnieniem wszelkich kosztów łącznie z kosztami wykonania matryc i  kosztami   transportu;
2.3  Terminy realizacji dostaw zgodne z określonymi w zamówieniach – 14 dni od daty   złożenia zamówienia
2.4. Warunki i termin płatności - przelew 60 dni od daty wystawienia faktury.
2.5.Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/M/01/08/20, TG/M/02/10/20, TG/M/03/10/20, TG/M/04/10/20, TG/M/05/10/20,TG/M/06/10/20, TG/M/07/10/20, TG/M/08/10/20, TG/M/09/10/20, TG/M/10/10/20 Potwierdzone (przez  osobę/osoby upoważnione do   reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczne Surowców stanowią integralną cześć oferty.
2.6. Zobowiązanie do dostarczenia świadectwa jakości do każdej dostawy, a także oświadczenie oferenta, że akceptuje projekt umowy załączony do niniejszego Zapytania ofertowego.
2.7. W przypadku dostaw big bags nie spełniających wymagań  jakościowych,  dostawca   na własny koszt odbierze dostarczoną partię oraz zostanie   obciążony kosztami rozładunku i ponownego załadunku oraz wszelkimi kosztami,   które powstaną w związku z reklamacją.
3.  Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
3.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,
3.2 Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacjach Technicznych Opakowań Nr TG/M/01/08/20, TG/M/02/10/20, TG/M/03/10/20, TG/M/04/10/20, TG/M/05/10/20,TG/M/06/10/20, TG/M/07/10/20, TG/M/08/10/20, TG/M/09/10/20, TG/M/10/10/20   Podpisane (przez     osobę/osoby     upoważnione do   reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacje Techniczne Opakowań stanowią integralną cześć oferty.
3.3. Oferta do zapytania stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszego postępowania.
3.4. Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy będącej załącznikiem Nr 2 do niniejszego postępowania  i akceptuje jej treść.
3.5. Posiadane referencje i certyfikaty na zgodność z normami ISO lub inne posiadane certyfikaty.
4. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:
Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:
. Cena netto  realizacji zadania.
100 % cena netto/ za 1 sztukę
W przypadku wyboru oferenta, który dotychczas nie był dostawcą big bag  dla potrzeb naszej firmy, zatwierdzenie dostawcy nastąpi po dostarczeniu i   przetestowaniu partii  próbnej pod warunkiem pozytywnego testu jakościowego  oferowanego produktu wykonanego przez ZCh „Siarkopol”.
5. Termin składania ofert: do  03.12.2024 roku, do godz. 8:00 .
5.1 Ofertę prosimy złożyć  na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html   lub poprzez naszą stronę internetową
www. zchsiarkopol.pl  zakładka: ZAMÓWIENIA.
5.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby
upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające    pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo         prosimy o ich załączenie do oferty .
5.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
5.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 02.11.2024 roku do godziny 13:00.
5.5.  Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy mogą być negocjacje lub aukcja elektroniczna,  o których zakwalifikowani oferenci z pierwszego etapu zostaną poinformowani. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji lub aukcji elektronicznej z wybranymi oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
5.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i zastrzega sobie możliwość  wyboru kombinatorycznego, ( więcej niż jednego dostawcy) spośród ofert złożonych na Platformie zakupowej LOGINTRADE.
5.7. O rozstrzygnięciu  postępowania  zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
5.8. Z firmą/ firmami, które  zaoferują najlepsze warunki handlowe zawarta zostanie Umowa na dostawę big bags w okresie od  01.01.2025 roku do 30.06.2025 roku . Zamawiający uprzedza, że po złożeniu oferty z akceptacją projektu umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego, wybrany oferent nie jest uprawniony do żądania zmian w umowie.
6. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są:  Barbara Czechura e- mail bczechura@zchsiarkopol.pl, Ewa Morgaś e- mail emorgas@zchsiarkopol.pl
7. Uwagi końcowe:
Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową  LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie  https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
8.   Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.
9.   Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
10. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html   lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl  zakładka: ZAMÓWIENIA.
11.   Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.
12.   Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.
13.   W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do  rozporządzenia  Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:
http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferta na  dostawę big bags w I półroczu 2025 roku – stanowiąca załącznik Nr 1 .
Oświadczenie Oferenta składającego ofertę, iż zapoznał się z projektem Umowy   i akceptuje jej treść - stanowiące załącznik Nr 2,
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/01/08/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 3.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/02/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 4.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/03/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 5.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/04/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 6.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/05/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 7.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/06/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 8.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/07/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 9.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/08/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 10.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/09/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 11.
Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/10/10/20 - stanowiąca  Załącznik Nr 12.
Projekt Umowy na dostawę big bags w okresie 01.01.2025 roku do 30.06.2025 roku – stanowiący załącznik Nr 13.
.

Produkty
1. BB czterozawiesiowy 70x90x85 z dnem zamkniętym - 3200 szt.
2. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 100x100x150 - 2000 szt.
3. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 85x90x125 wysyp fi.50 - 2800 szt.
4. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 85x90x125 bez wysypu - 900 szt.
5. BB czterozawiesiowy 85x90x125 zielony - 2200 szt.
6. BB czterozawiesiowy 85x90x125 - 5500 szt.
7. BB czterozawiesiowy elektrostatyczny 85x90x125 - 200 szt.
8. BBczterozawiesiwy 70x90x85 z nadrukiem - 1250 szt.
9. BB czterozawiesiowy 90x90x100 - 200 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

03.12.2024 | 08:00


» Lokalizacja

ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg


» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe
  • Artykuły papiernicze
  • Organizacja dokumentów i artykułów biurowych
  • Opakowania

» Dane nabywcy

Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.