Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.

» Opis zapytania

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
2) Zamówienie podzielone jest na 3 części:
a) Część nr 1 - Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości sali sportowej zlokalizowanej przy ul. Szkolnej 46 w Jadwisinie.
b) Część nr 2 - Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektu i terenu zewnętrznego mieszczącego się przy ul. Szkolnej 48 w Jadwisinie - zaplecza kontenerowego i boiska.
c) Część nr 3 – Usługa kompleksowego utrzymania czystości plaży, pomostów oraz utrzymania w stałej czystości budynku sanitarnego i terenu wokół budynku wraz z obsługą wodnego placu zabaw mieszczących się przy ul. Retmańskiej 2A i 2B w Serocku.
3) Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówienia na realizację dodatkowych usług w ramach Części 1 i 2 zamówienia przez co Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji w ramach Części 1 i 2 zamówienia polegać będzie na realizacji dodatkowych usług związanych z utrzymaniem w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie w dni nie ujęte w opisie przedmiotu zamówienia wg potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego, tj. w dni świąteczne, soboty i niedziele. Zakres zleconej usługi będzie tożsamy co zakres zamówienia podstawowego ujęty w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający szacuje, że w zakresie usługi sprzątania objętej Częścią 1 zamówienia w ramach prawa opcji przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkową usługę w wymiarze ok. 300 godzin, zaś w zakresie usługi sprzątania objętej Częścią 2 zamówienia w ramach prawa opcji przewiduje udzielenie zamówienia na dodatkową usługę w wymiarze ok. 480 godzin. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie, i zlecenia tylko jej części w zależności od potrzeb Zamawiającego.
5) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w okresach 1-miesięcznych, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o sporządzone sprawozdanie z realizacji usługi opracowane na podstawie protokołów zatwierdzonych przez Zamawiającego, potwierdzających realizację usługi. Wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie każdorazowo ustalone na podstawie ilości dni realizacji usługi i ceny ryczałtowej za 1 dzień realizacji usługi.
6) Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

06.12.2024 | 09:30


» Lokalizacja

05-140 Serock


» Kategoria asortymentowa

  • Środki higieny osobistej
  • Usługi sprzątania
  • Inne usługi komunalne i środowiskowe

» Dane nabywcy

Serockie Inwestycje Samorządowe Sp. z o.o.
ul. Rynek 21
05-140 Serock
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się