Stworzenie funkcjonalności umożliwiającej weryfikację uprawnień użytkownikówdla WMK SA

» Notice description

Utworzenie  funkcjonalności zintegrowanej z posiadaną przez Firmę aplikacją ServiseDesk Plus umożliwiającej weryfikację  uprawnień użytkowników na podstawie złożonych w systemie wniosków (wg. załącznika).
Głównym celem projektu jest usprawnienie procesu zarządzania i weryfikacji nadanych/odebranych lub zmodyfikowanych  uprawnień użytkowników.
Projekt powinien obejmować odwzorowanie w aplikacji funkcjonującego w WMK, w wersji papierowej wniosku o nadanie/odebranie bądź modyfikację uprawnień dla pracownika.
Przełożony powinien mieć dostęp do elektronicznej wersji wniosku po zalogowaniu się do aplikacji ServiseDesk Plus, wykorzystując poświadczenia konta skonfigurowanego w AD. Posiadana aplikacja SDP jest zintegrowana z Active Directory.
Elektroniczna wersja wniosku:
1. Powinna posiadać pola umożliwiające zaznaczenie zakresu uprawnień dla wszystkich wymienionych aplikacji, grup dostępowych itp. Przez zakres rozumiemy Edycja /Odczyt.
2. Być dostępna dla określonej grupy użytkowników (Np. Kierownicy) a możliwa do złożenia jedynie dla pracowników podległych (obecnych lub nowo przyjętych).
3. Zatwierdzenie wybranych uprawnień powinno być możliwe dzięki zaprojektowanym ścieżkom akceptacji, składającym się z dowolnej ilości kroków.
3.Na wniosku powinna być  możliwość wskazania informacji o okresie nadania uprawnień. Terminowo/bezterminowo, gdzie przy wybraniu opcji pierwszej system umożliwia wskazanie daty wygaśnięcia dostępu.
4.Po zapisaniu wniosku:
- nie podlega modyfikacji.
generuje automatycznie  zgłoszenie w aplikacji SDP z powiązanymi  zadaniami odpowiadającymi zaznaczonym w dokumencie opcjom .
6.  Jako datę nadanych uprawnień przyjmujemy datę zamknięcia zadania przez technika.
Wdrożona funkcjonalność powinna
1. Być zintegrowana z posiadaną przez Firmę  aplikacją ServiseDesk Plus.
2. Umożliwiać :
    a. Prowadzenie repozytorium dokumentów o nadawanych, odbieranych i  modyfikowanych uprawnieniach użytkowników,
    b. przeprowadzanie cyklicznych inwentaryzacji uprawnień użytkowników.
    c. generowanie raportu posiadanych systemów informatycznych oraz powiązanych z nimi pracowników.
3. Posiadać funkcjonalność powiadomienia o wygasłych uprawnieniach. Np. za pomocą cyklicznie wysyłanego raportu.
Aplikacja powinna zostać zainstalowana na serwerze firmy  WMK S.A.
Posiadany ServiceDesk Plus ver. Professional dla 14 serwisantów i 750 zasobów.
1. Wykonawca zapewnia, że dostarczy oprogramowanie wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi w tym licencją,  umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z oprogramowania. Wykonawca oświadcza także, że oprogramowanie będące przedmiotem umowy nie będzie naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani też praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe
2. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udzielenie licencji (sublicencja lub pośredniczenie w zawarciu umowy licencyjnej) na standardowych warunkach producenta tego oprogramowania.
3. Wykonawca zapewnia, że wykonanie przedmiotu umowy nie narusza przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani też praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe
4. Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu umowy, zapewnić Zamawiającemu  prawo do korzystania z oprogramowania na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy, nastąpi w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy złożonego Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, której prawa te dotyczą
5. Operacje wykonywane w ramach przedmiotu umowy nie mogą powodować przerw w dostępności jakichkolwiek zasobów teleinformatycznych Zamawiającego w szczególności systemów informatycznych, serwerów, macierzy, wewnętrznych sieci LAN/SAN itp.
6. Wykonanie przedmiotu umowy nie może spowodować jakiejkolwiek utraty danych lub awarii w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego.
7. Wykonawca zastosuje wszystkie niezbędne i wskazane przez zamawiającego zabezpieczenia informatyczne i cybernetyczne z zakresu IT i OT
Termin wykonania: 20.12.2024 r.
Miejsce wykonania: WMK S.A., 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, Biuro IT
Gwarancja: 12 miesięcy
Osoba do kontaktu: Dorota Bielecka, e-mail: dorota.bielecka@wodociagi.krakow.pl
Proszę o zadawanie pytań merytorycznych wyłącznie  przez platformę Logintrade.
Przedmiotowe zapytanie prowadzone jest wyłącznie na zasadach podanych w niniejszym opisie oraz w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Logintrade.net, a nie na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
Wodociągi Miasta Krakowa SA zastrzegają sobie prawo do nieudostępniania ofert otrzymanych w ramach postępowania.

Produkty
1. Realizacja projektu - 1 szt.
2. Licencja - 1 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

14.11.2024 | 12:00


» Location

ul. Senatorska 1
30-106 Kraków


» Category assortment

  • Data storage devices
  • IT and telecommunications

» Buyer data

Wodociągi Miasta Krakowa Spółka Akcyjna
ul. Senatorska 1
30-106 Kraków
NIP: 6750000065


» Contact details

Available after sign in

Sign in