Dostawa i montaż ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic, w podziale na dwie części: I. Dostawa i montaż dwóch wewnętrznych ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic. II. Dostawa i montaż zewnętrznego ekranu LED wraz z konstrukcją i osprzętem.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic, w podziale na dwie części:

Część I. Dostawa i montaż dwóch wewnętrznych ekranów LED wraz z konstrukcjami i osprzętem oraz demontaż istniejących tablic polegająca w szczególności na:
1) dostawie dwóch fabrycznie nowych ekranów LED o wymiarach: 10,0 m x 3,0 m oraz 2,0 m x 1,5 m wraz z elementami systemu zarządzania obrazem i wynikami, tj.:
a) kontrolerami ekranu LED,
b) komputerem All In On,
c) urządzeniem przechwytującym,
d) serwerem sportowym,
e) oprogramowaniem sportowym umożliwiającym wyświetlenie „wirtualnej tablicy wyników” na ekranach LED wraz z dożywotnią licencją,
f) urządzeniem umożliwiającym przesyłanie „warstwy” z wynikami do wozu transmisyjnego,
g) oprogramowaniem wizyjnym wraz z dożywotnią licencją,
h) częściami zapasowymi,
2) demontażu istniejących tablic wyników wraz z konstrukcjami,
a) demontaż tablic przeprowadzony w sposób umożliwiający dalsze użytkowanie i przekazanie ich Zamawiającemu,
3) dostawy wraz z montażem dwóch zegarów 24/14 sekund oraz pasków ledowych do koszy najazdowych,
4) wykonania konstrukcji ekranów,
5) wykonania instalacji zasilającej i teletechnicznej ekranu,
6) montażu, konfiguracji oraz uruchomieniu wszystkich opisanych w opisie przedmiotu umowy urządzeń,
7) przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego (w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, oprogramowań, systemów oraz bieżącej konserwacji).

Część II. Dostawa i montaż zewnętrznego ekranu LED wraz z konstrukcją i osprzętem polegająca w szczególności na:
1) dostawie fabrycznie nowego ekranu LED o długości: od 4,80 m do 5,00 m i szerokości od 2,88 m do 3,00 m
2) dostawie sterownika/kontrolera ekranu,
3) wykonaniu instalacji zasilającej i teletechnicznej ekranu,
4) wykonaniu konstrukcji ekranu,
5) montażu, konfiguracji oraz uruchomieniu,
6) przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego (w zakresie obsługi oraz bieżącej konserwacji),
7) dostawie części zapasowych.

Zamawiający ustalił obowiązkowy udział wykonawców w wizji lokalnej dla Części I i dla Części II pod rygorem odrzucenia oferty, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia, z dokumentacją, z możliwością uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności (szczegóły w rozdziale 3 pkt 1 niniejszej SWZ).

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

21.11.2024 | 09:00


» Lokalizacja

88-100 Inowrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt video
  • Licencje i oprogramowanie
  • Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
al. Niepodległości 4
88-100 Inowrocław
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się