Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2025

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa niżej wymienionych rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu oraz Filii Starostwa Powiatowego w Warce, Mogielnicy i Chynowie w roku 2025. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 tekst jedn.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 31 sierpnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.). Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb:
- tablice samochodowe, jednorzędowe - 13 000 szt.
- tablice samochodowe, dwurzędowe - 100 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, jednorzędowe - 100 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, dwurzędowe - 10 szt.
- tablice motocyklowe - 1 500 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 15 szt.
- tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt.
- tablice motorowerowe - 200 szt.
- tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt.
- tablice samochodowe, jednorzędowe zabytkowe - 150 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe zabytkowe - 10 szt.
- tablice motocyklowe zabytkowe - 40 szt.
- tablice samochodowe indywidualne - 120 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt.
- tablice profesjonalne - 5 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone - 70 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone tymczasowe - 5 szt.
- eko. tablice samochodowe, jednorzędowe - 50 szt.
- eko. tablice samochodowe, dwurzędowe - 10 szt.
- eko. tablice motocyklowe – 15 szt.
- eko. tablice motorowerowe - 15 szt.
- eko. tablice jednorzędowe zmniejszone - 10 szt.
- eko. tablice indywidualne samochodowe - 10 szt.
- eko. tablice indywidualne motocyklowe - 10 szt.

Ustala się następujące terminy dostawy i odbioru na koszt Wykonawcy partii wyrobów:
a) tablic rejestracyjnych (za wyjątkiem tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników) – minimalny termin dostawy tablic jaki może wskazać Wykonawca to do 48 godzin, maksymalny termin do 96 godzin od wysłania zamówienia,
b) minimalny termin wykonania i dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic jaki może wskazać Wykonawca – to do 48 godzin maksymalny termin wykonania i dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic po wysłaniu zamówienia, jaki może wskazać Wykonawca to do 96 godzin.
Oferty przekraczające okres dostawy 96 godzin od wysłania zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
c) dostaw awaryjnych tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia,
d) odbiór tablic rejestracyjnych do złomowania - nie rzadziej niż raz w miesiącu.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

15.11.2024 | 10:00


» Lokalizacja

05-600 Grójec


» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe
  • Elementy informacyjne i sygnalizacyjne

» Dane nabywcy

Starostwo Powiatowe w Grójcu
ul. Józefa Piłsudskiego 59
05-600 Grójec
telefon: null
email: starostwo@grojec.pl
nip: 7971585521


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się