ZAK/2024/002720 Zakup i dostawa spalinowego wózka widłowego WP Kętrzyn
» Opis zapytania
Szanowni Państwo,
Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.
Przedmiot zamówienia:
Temat: Zakup, dostawa i uruchomienie wózka widłowego
Miejsce: WP Kętrzyn, ul. Bałtycka 24A, 11-400 Kętrzyn
Osoba do kontaktu: Łukasz Chabowski 797 410 257
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa spalinowego (LPG) wózka widłowego do transportu palet z towarem.
Specyfikacja wózka:
Udźwig 3000 kg
Wysokość podnoszenia ok 4000 mm
Maszt standard h4=4800mm, h1=2700mm
Przesuw boczny
Dwupedałowy system jazdy bądź z przycisków w podłokietniku
Praca w hali i na zewnątrz
Sygnał dźwiękowy jazdy wstecz
Pomarańczowe światło ostrzegawcze
Ogumienie superelastyczne
Oświetlenie robocze LED
Lusterko wewnętrzne (Panorama)
Lusterka zewnętrzne
Możliwość podjazdu na pochylni
Kabina pełna z podgrzewem
Praca ciągła do 4 godzin
Praca w zapyleniu
Kluczyk do odpalania
Widły 1200 mm
Dodatkowe wyjście hydrauliczne np. do obrotnicy
Przedłużki do wideł ok 1900mm
Zakładany czas pracy ok 120mth/miesiąc
Wymagana zawartość oferty:
Wycena dla opcji zakupu
Wycena dla opcji leasingu
Wycena dla opcji wynajmu
warunki gwarancji,
Dostawca zapewni dokumentację, certyfikat na urządzenie
Uznaję się, że wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem prac, a informacje które nie zostały ujęte w zapytaniu, a których użycie będzie wymagane podczas realizacji inwestycji przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione w cenie umownej.
2. Warunki wymagane od oferenta:
2.1. zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny),
2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: dominik.lawniczak@animex.pl,
2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura.
3. Termin składania i warunki formalne oferty:
3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej,
3.2. oferta powinna nadto zawierać:
3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia),
3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji). WAŻNE - Okres obowiązywania gwarancji bankowej musi obowiązywać przez okres realizacji przedmiotu umowy + 4 tygodnie,
3.2.3. termin realizacji,
3.2.4. minimalny okres gwarancji: 24 m-ce. obowiązującej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego,
3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu,
3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online),
3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane),
3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
4. Przebieg postępowania:
4.1. zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego,
4.2. zamawiający zastrzega sobie prawo do:
4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia,
4.2.2. swobodnego wyboru oferty,
4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy,
4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego,
4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
5. Postanowienia końcowe:
5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html,
5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Z poważaniem
Dominik Ławniczak
Produkty
1. Zakup wózka widłowego - 1 szt.
2. Wartość leasingu wózka widłowego - okres 5 lat (koszt całkowity) - 1 szt.
3. Wartość leasingu wózka widłowego - okres 7 lat (koszt całkowity) - 1 szt.
4. Wartość wynajmu wózka widłowego - okres 5 lat (koszt całkowity) - 1 szt.
5. Wartość wynajmu wózka widłowego - okres 7 lat (koszt całkowity) - 1 szt.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
08.11.2024 | 13:00
» Lokalizacja
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Usługi bankowe
» Dane nabywcy
Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Usługi finansowe z ostatnich 10 dni.