„Zakup systemu alarmu pożaru (SAP) wraz montażem w budynku/siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Opatowie "

» Opis zapytania

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na zakup wraz z dostawą i montażem:
- systemu alarmu pożaru (SAP) w miejsce istniejącego uszkodzonego systemu pożaru ZETTLER ZX4,
- kompaktowej centrali sterującej oddymianiem w miejsce nieprawidłowo działającej centrali firmy MERCOR 9705,
w budynku/siedzibie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opatowie, ul. Konopnickiej 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) dostawę centrali CSP wraz z niezbędnymi elementami oraz akcesoriami montażowymi,
2) dostawa centrali sterowania oddymiania wraz niezbędnymi elementami oraz akcesoriami montażowymi,
3) montaż i instalacja centrali CSP zaoferowanej przez Wykonawcę wraz z kompletem niezbędnych elementów (m.in. modułu drukarki, bezobsługowych akumulatorów, modułów adresowalnych, czujek, sygnalizatorów akustycznych wewnętrznych/zewnętrznych, ręcznych ostrzegaczy pożaru i oddymiania, zasilaczy i innych) tworzących system alarmu pożaru wraz z przeprowadzeniem prób/ testów sprawdzających poprawność działania SAP,
4) montaż centrali sterowania oddymianiem wraz z przeprowadzeniem wszystkich testów potwierdzających prawidłowość jej działania w systemie przeciwpożarowym.
5) demontaż istniejącej centrali alarmu pożaru wraz z jej elementami (modułu, ręcznych ostrzegaczy pożaru, akumulatora CSP, drukarki zewnętrznej, czujek izotopowych/optycznych wraz z gniazdami),
6) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym: szczegółowego opisu instalacji, rysunki określające miejsce montażu urządzeń i przewodów, specyfikacja ilości i typów zastosowanych urządzeń, zasilaczy itp., schematy linii zasilających, aprobaty techniczne (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności albo deklaracje właściwości użytkowych i świadectwa dopuszczenia użytych materiałów do stosowania w budownictwie, protokoły uruchomień i badań/pomiarów kontrolnych SAP, dokumentację techniczną zainstalowanej centrali CSP i centrali sterowania oddymianiem wraz z instrukcją jej obsługi/dokumentacją techniczno-ruchową,
7) udzielenie gwarancji na dostarczoną centralę SAP i centralę sterowania oddymianiem oraz wykonane prace montażowe/instalacyjne na okres minimum 36 miesięcy.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.10.2024 | 11:00


» Lokalizacja

25-389 Kielce


» Kategoria asortymentowa

  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne
  • Usługi budowy instalacji

» Dane nabywcy

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Wojska Polskiego 65B
25-389 Kielce
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się