Dostawa środków do utrzymania czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem

» Opis zapytania

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem środków do utrzymania czystości (tj. mydła, proszki, płyny, pasty, worki foliowe, papier toaletowy itp.) odpowiadające parametrom technicznym, jakościowym eksploatacyjnym i funkcjonalnym opisanym poniżej z podziałem na 3 (trzy) Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawionych powyżej w punktach 5.9 – 5.11 SWZ.
2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać aktualnie obowiązującymi w Polsce przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty, atesty itp. dopuszczające dostarczone produkty do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.
3. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów opatrzonych terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 6 m-cy licząc od daty wykonania każdorazowej dostawy częściowej.
4. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Zakopanem za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
5. Zamawiający zastrzega, że realizacja każdorazowej dostawy częściowej odbywać się będzie maksymalnie w terminie 5 dni kalendarzowych licząc od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. W przypadku gdy ostatni dzień dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5.6 Wymiana towaru wadliwego nastąpi w ciągu 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku gdy ostatni dzień dostawy będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa w punkcie 5.5 SWZ.
7. Zamawiający informuje, że podana w punktach 5.9 – 5.11 SWZ ilość poszczególnych środków do utrzymania czystości będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup środków do utrzymania czystości konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.10.2024 | 12:00


» Lokalizacja

34-500 Zakopane


» Kategoria asortymentowa

  • Środki czystości
  • Środki higieny osobistej
  • Tworzywa sztuczne

» Dane nabywcy

Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
ul. Kamieniec 10
34-500 Zakopane
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się