ZAK/2024/002418- Świadczenie usług utrzymania czystości w biurowcu w WP Kurzętnik Agri Plus

» Opis zapytania

Dzień dobry,
Zapraszam do wzięcia udziału w postępowaniu dotyczącym świadczenia usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych ul Wytwórcza 13-306 Kurzętnik.
I. Sprzątanie powierzchni biurowych:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń biurowych:
Odkurzanie, ścieranie na mokro powierzchni wszystkich podłóg w części biurowej,
Ścieranie na mokro biurek, stolików, parapetów, grzejników, krzeseł i szafek,
Opróżnianie pojemników na odpady i koszy na papier, wymiana worków w koszach na śmieci w biurach, kuchni i toaletach,
Utrzymanie czystości drzwi do biur, szaf, toalet i innych pomieszczeń,
Odkurzenia powierzchni plansz i ram obrazów, sprzętu biurowego (telefony, monitory),
Bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń.
2/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w tygodniu):
Odkurzanie, ścieranie na mokro powierzchni wszystkich podłóg (4 pomieszczenia,
w tym olejarnia i kotłownia)
Mycie drzwi, framug drzwiowych
Utrzymanie czystości pomieszczeń
3/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w miesiącu):
Czyszczenie listew przypodłogowych i przyściennych,
Czyszczenie obrazów, luster, szaf, lamp oświetleniowych – w miarę potrzeb,
Czyszczenie framug drzwiowych. Mycie zastawionych powierzchni możliwych do przesunięcia,
Wycieranie górnych powierzchni szaf biurowych,
Nabłyszczanie mebli,
Gruntowne mycie drzwi.
II. Sprzątanie powierzchni komunikacyjnych w zakładzie Zleceniodawcy w Kurzętniku:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń:
Utrzymanie czystości holu wejściowego, schodów prowadzących na piętra i poręczy schodów,
zamiatanie i mycie podłogi korytarzy,
zamiatanie i mycie schodów.
2/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w miesiącu):
mycie poręczy, drzwi, framug i gzymsów.
III. Sprzątanie powierzchni socjalnej (szatnie, toalety WC, stołówka, umywalnia ) w zakładzie Zleceniodawcy w Kurzętniku:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń:
Porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek oraz kuchni i ich wyposażenia łącznie z armaturą, lustrami, siedzeniami toaletowymi i chwytami drzwi, bieżące uzupełnianie środków higienicznych (ręczniki, mydło, kostki zapachowe, papier toaletowy). Czyszczenie i mycie powierzchni ściennych, elementów dzielących, drzwi kabin.
Sprzątanie łazienek oraz kuchni, zmywanie podłóg, blatów, sprzętów,
Zamiatanie oraz mycie na wilgotno podłóg,
Opróżnianie pojemników na odpady i koszy na papier, usuwanie zużytych ręczników, wymiana worków w koszach na śmieci w kuchni i toaletach, z jednoczesnym umieszczeniem nowych wkładów foliowych.
IV. Mycie okien otwieranych w zakładzie Zleceniodawcy w Kurzętniku:
– 2 razy w roku (jeden raz na 6 miesięcy).
Powierzchnia okien wynosi 19,2 m2 (w tym 9 szt.)
Ilość osób pracujących w biurowcu: 26 osób.
Łączna powierzchnia do sprzątania 218m2.
Składowe oferty:
- wartość usługi;
- wartość środków czystości ( proszę o wyszczególnienie co wchodzi w skład środków czystości)
- stawka za roboczogodzinę
- łącznie ilość osób
W cenie należy uwzględnić:
1. Odzież ochronną z nakryciem głowy i badania(lekarskie), posiłki regeneracyjne, pranie odzieży.
2. Środki czyszczące, dezynfekujące oraz myjące
3, Środki higieniczne + worki na śmieci;
4. Sprzęt niezbędny do świadczenia usługi ( proszę o listę sprzętu)
W przypadku potrzeby wykonania wizji lokalnej proszę o kontakt:  Ewa Trojanowska tel. 602 495 824 `
Aby przystąpić do wizji lokalnej należy podpisać umowę o poufności ( w załączeniu) i skan przesłać na adres agnieszka.wydra@animex.pl.
Proszę o załączenie oferty w pliku PDF, zawierającej imię i nazwisko kupca prowadzącego ( Agnieszka Wydra) oraz wszystkie warunki handlowe. Proszę również aby w ofercie w pliku PDF zawarta była informacja jaki jest koszt usługi sprzątania a jaki jest koszt środków czystości oraz sprzętu niezbędnego do wykonania usługo oraz co wchodzi w/w środków oraz sprzętu.
Data oczekiwanej realizacji grudzień 2024
Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum rok liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.
Grupa Agri zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W załączeniu:
-zgoda na e- fakturę
- zakres prac
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia.
- swobodnego wyboru oferty.
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Pozdrawiam
Agnieszka Wydra

Produkty
1. Środki czystości miesięczny koszt - 12 szt.
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania czystości- miesięczny koszt - 12 usługa
5. Materiały higieniczne + worki na śmieci miesięczny koszt - 12 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.10.2024 | 12:00


» Lokalizacja

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi sprzątania

» Dane nabywcy

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się