Dostawa wkładu do podtynkowych spłuczek i wkładki spłukującej do przycisku spłukującego.

» Opis zapytania

Nazwa: Dostawa wkładu do podtynkowych spłuczek do pisuaru i wkładki spłukującej do przycisku spłukującego.
Opis: w formularzu ofertowo-cenowym
Ilość: 1 [dostawa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Oświadczenie wykonawcy ( Oświadczenie musi być podpisane przez wykonawcę lub przez osobę która posiada pisemne upoważnienie lub wpis i w CEIDG/KRS. Do reprezentowania wykonawcy. Proszę dołączyć podpisane oświadczenie( skan pdf))

Opis i specyfikacja:







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}



Szanowni Państwo,

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust
1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 16.06.2023 r. poz. 1497).

W imieniu
Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych
wykonawców do składania ofert .

Pełna
specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie
postępowania, a Dostawca/Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i
jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

Dostawca
/Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia
upływu terminu składania ofert.

Płatność za
przedmiot zamówienia będzie dokonana na rzecz Wykonawcy przelewem bankowym na
rachunek określony na fakturze Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty
dostarczenia przez Dostawcę/Wykonawcę do zamawiającego tj. Komendy
Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, prawidłowo wystawionej
faktury VAT, po zrealizowaniu usługi.

Na fakturze
jako płatnika należy wskazać: Komendę Stołeczną Policji, 00-150 Warszawa,
ul. Nowolipie 2, NIP:5251930070, REGON: 012126482.

Zamówienia
odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie
https://platformazakupowa.pl/ (nie są przyjmowane oferty składane w inny
sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).

Dostawa do siedziby Zamawiającego w Warszawie ul. Karolkowa 46 (wjazd od ul.Jaktorowskiej). Osoba do
kontaktu w/s realizacji przedmiotu zamówienia: Pan Jarosław Sowa, tel. 47 72
388 63 lub 602 325 188.

Termin realizacji zamówienia-7 dni od daty
otrzymania zamówienia. Koszt dostawy należy wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia.

Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego
postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.

załącznik do ogłoszenia
RODO


KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr
119, str. 1 ze zm.) zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:

1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji z siedzibą przy

ul. Nowolipie 2 w Warszawie;

2) nadzór nad
prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje Inspektor Ochrony Danych: adres:
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl

3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO w
celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o
wartości poniżej progu, bez stosowania ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;

4) w
związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej
oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy
publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa;

5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane:

-
do celów realizacji postępowania o zamówienie przez okres
wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie
publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, który zgodnie z
art. 6 ust. 2 ustawy dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum został przygotowany w porozumieniu
z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych.

-
przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa do
celów dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi,

-
w przypadku zamówień publicznych finansowanych lub
współfinansowanych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych
krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi
dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla
środka pomocowego.

6)
w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują
Pani/Panu następujące prawa:

a) na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art.
20 RODO prawo do przenoszenia danych;

d) na podstawie art. 77 ust. 1
RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy
RODO;

e) w zakresie jakim przesłanką przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, dodatkowo
przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych;

7)
w zakresie realizacji umowy
nie ma zastosowania prawo sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych na podstawie art. 21 RODO;

8)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO możliwość usunięcia Państwa
danych osobowych przez administratora jest ograniczona.

9)
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne,
ale konieczne do zawarcia

i realizacji umowy;


10) Pani/Pana
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel……….......... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.09.2024 | 13:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Komenda Stołeczna Policji


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się