Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej badania ankietowe.

» Opis zapytania

1. Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej badania ankietowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech części:
1) Część 1 - zakup powierzchni reklamowej, publikacja i emisja artykułu reklamowego, w prasie drukowanej (w wydaniach papierowych i elektronicznych oraz powiązanych z nimi portalach internetowych) dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach, na potrzeby kampanii promującej badania ankietowe prowadzone przez Główny Urząd Statystyczny.
2) Część 2 - wywiad telewizyjny z ekspertem GUS, promujący badania ankietowe. Reportaż o badaniach ankietowych.
3) Część 3 - zakup powierzchni reklamowej, emisja 1 artykułu na temat badań ankietowych w 3 ogólnopolskich portalach internetowych oraz 3 regionalnych portalach internetowych wraz z zapewnieniem promocji artykułów na stronie głównej portalu.
3. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1, Części 2 lub Części 3, będzie realizowany zgodnie z postanowieniami SWZ, a w szczególności z:
1) Opisem Przedmiotu Zamówienia – dla Części 1, Części 2 lub Części 3, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 1.1, 1.2 lub 1.3 do SWZ – zwanym dalej „OPZ dla Części 1”, „OPZ dla Części 2” lub „OPZ dla Części 3”;
2) Ofertą wykonawcy dla Części 1, Części 2 lub Części 3;
3) Umową dla Części 1, Części 2 lub Części 3, której wzór stanowi odpowiednio Załącznik nr 6.1, 6.2 lub 6.3 do SWZ

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

17.09.2024 | 11:00


» Lokalizacja

00-925 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi marketingowe i PR
  • Usługi fotograficzne, audio i wideo
  • Usługi poligraficzne

» Dane nabywcy

Główny Urząd Statystyczny
al. Niepodległości 208
00-925 Warszawa
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się