ZAK/2024/001591- Świadczenie usług utrzymania czystości w biurowcu i budynkach pomocniczych w WP Czarne Małe Agri Plus

» Opis zapytania

Dzień dobry,
Zapraszam do wzięcia udziału w postępowaniu dotyczącym świadczenia usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynie centralnym oraz dziale transportu w Czarnym Małym, Łysinin 2A, 78-550Czaplinek.
I. Sprzątanie powierzchni biurowych:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń biurowych:
Odkurzanie, ścieranie na mokro powierzchni wszystkich podłóg w części biurowej,
Ścieranie na mokro biurek, stolików, parapetów, grzejników, krzeseł i szafek,
Opróżnianie pojemników na odpady i koszy na papier, wymiana worków w koszach na śmieci w biurach, kuchni i toaletach,
Utrzymanie czystości drzwi do biur, szaf, toalet i innych pomieszczeń,
Odkurzenia powierzchni plansz i ram obrazów, sprzętu biurowego (telefony, monitory),
Bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń.
2/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w tygodniu):
Odkurzanie, ścieranie na mokro powierzchni wszystkich podłóg (4 pomieszczenia,
w tym olejarnia i kotłownia)
Mycie drzwi, framug drzwiowych
Utrzymanie czystości pomieszczeń
3/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w miesiącu):
Czyszczenie listew przypodłogowych i przyściennych,
Czyszczenie obrazów, luster, szaf, lamp oświetleniowych – w miarę potrzeb,
Czyszczenie framug drzwiowych. Mycie zastawionych powierzchni możliwych do przesunięcia,
Wycieranie górnych powierzchni szaf biurowych,
Nabłyszczanie mebli,
Gruntowne mycie drzwi.
II. Sprzątanie powierzchni komunikacyjnych w zakładzie Zleceniodawcy w Czarnym Małym:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń:
Utrzymanie czystości holu wejściowego, schodów prowadzących na piętra i poręczy schodów,
zamiatanie i mycie podłogi korytarzy,
zamiatanie i mycie schodów.
2/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w miesiącu):
mycie poręczy, drzwi, framug i gzymsów.
III. Sprzątanie powierzchni socjalnej (szatnie, toalety) w zakładzie Zleceniodawcy w Czarnym Małym:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń:
Porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek oraz kuchni i ich wyposażenia łącznie z armaturą, lustrami, siedzeniami toaletowymi i chwytami drzwi, bieżące uzupełnianie środków higienicznych (ręczniki, mydło, kostki zapachowe, papier toaletowy). Czyszczenie i mycie powierzchni ściennych, elementów dzielących, drzwi kabin.
Sprzątanie łazienek oraz kuchni, zmywanie podłóg, blatów, sprzętów,
Zamiatanie oraz mycie na wilgotno podłóg,
Opróżnianie pojemników na odpady i koszy na papier, usuwanie zużytych ręczników, wymiana worków w koszach na śmieci w kuchni i toaletach, z jednoczesnym umieszczeniem nowych wkładów foliowych.
IV. Mycie okien otwieranych w zakładzie Zleceniodawcy w Czarnym Małym:
– 2 razy w roku (jeden raz na 6 miesięcy).
V. Przedmiot Umowy obejmuje także bieżące dostarczanie i uzupełnianie ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, kostek zapachowych i inne.
VI. Sprzątanie Magazynu Centralnego w zakładzie Zleceniodawcy w Czarnym Małym:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń biura, pomieszczenia socjalnego oraz Hurtowni Leków (zakres czynności świadczonych dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek) od godziny 7:30 do godziny 15:30):
Odkurzanie, ścieranie na mokro powierzchni podłóg,
Opróżnianie pojemników na odpady i koszy na papier, wymiana worków w koszach na śmieci,
Utrzymanie czystości drzwi, szaf, regałów,
Ścieranie na mokro biurek, stolików, parapetów, grzejników, krzeseł szafek i regałów.
2/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli dwa razy w miesiącu):
Ręczne zamiatanie i doczyszczanie posadzek oraz mechaniczne sprzątanie podłóg całego magazynu (ok. 300m2)
Mycie poręczy, drzwi, framug i gzymsów.
Doczyszczanie trudno dostępnych powierzchni.
3/ Mycie okien otwieranych oraz przegrody w biurze:
– 2 razy w roku (jeden raz na 6 miesięcy).
VII. Sprzątanie pomieszczeń Działu Transportu w zakładzie Zleceniodawcy w Czarnym Małym:
1/ Bieżące sprzątanie i czyszczenie pomieszczeń (zakres czynności świadczonych dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) od godziny 15:00 do godziny 19:00):
Odkurzanie, ścieranie na mokro powierzchni podłóg,
Opróżnianie pojemników na odpady i koszy na papier, wymiana worków w koszach na śmieci,
Utrzymanie czystości drzwi, szaf, regałów,
Ścieranie na mokro biurek, stolików, parapetów, grzejników, krzeseł szafek i regałów,
Utrzymanie czystości toalety oraz holu.
2/ Zakres czynności świadczonych okresowo (w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli jeden raz w tygodniu):
Mycie poręczy, drzwi, framug i gzymsów,
Doczyszczanie trudno dostępnych powierzchni.
3/ Mycie okien otwieranych:
– 2 razy w roku (jeden raz na 6 miesięcy).
Łączna powierzchnia do sprzątania 811m2.
Wykaz pomieszczeń wraz z metrażem znajduje się w załączeniu.
Składowe oferty:
- wartość usługi;
- wartość środków czystości ( proszę o wyszczególnienie co wchodzi w skład środków czystości)
- stawka za roboczogodzinę
- łącznie ilość osób
W cenie należy uwzględnić:
1. Odzież ochronną z nakryciem głowy i badania(lekarskie), posiłki regeneracyjne, pranie odzieży.
2. Środki czyszczące, dezynfekujące oraz myjące
3, Środki higieniczne + worki na śmieci;
4. Sprzęt niezbędny do świadczenia usługi ( proszę o listę sprzętu)
W przypadku potrzeby wykonania wizji lokalnej proszę o kontakt:  Fredyk, Aleksander tel. 602 334 241 `
Aby przystąpić do wizji lokalnej należy podpisać umowę o poufności ( w załączeniu) i skan przesłać na adres agnieszka.wydra@animex.pl.
Proszę o załączenie oferty w pliku PDF, zawierającej imię i nazwisko kupca prowadzącego ( Agnieszka Wydra) oraz wszystkie warunki handlowe. Proszę również aby w ofercie w pliku PDF zawarta była informacja jaki jest koszt usługi sprzątania a jaki jest koszt środków czystości oraz sprzętu niezbędnego do wykonania usługo oraz co wchodzi w/w środków oraz sprzętu.
Data oczekiwanej realizacji sierpień 2024
Umowa z deklaracją stabilności cen na minimum rok liczony od momentu podpisania obustronnie umowy.
Grupa Agri zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W załączeniu:
-zgoda na e- fakturę
- wykaz pomieszczeń
- zakres prac
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia.
- swobodnego wyboru oferty.
- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
Pozdrawiam
Agnieszka Wydra

Produkty
1. Środki czystości miesięczny koszt - 12 szt.
2. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - tydzień roboczy - 1 rbg.
3. Stawka za prace dodatkowo zlecone RBH - sb- nd - 1 rbg.
4. Usługa utrzymania czystości- miesięczny koszt - 12 usługa
5. Materiały higieniczne + worki na śmieci miesięczny koszt - 12 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

16.07.2024 | 08:00


» Lokalizacja

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi sprzątania

» Dane nabywcy

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się