Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 sztuk fabrycznie nowych zestawów do teleopieki (w postaci tzw. opasek bezpieczeństwa – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość wraz z ładowarkami i dedykowanymi kartami SIM) oraz świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych – mieszkańców miasta Bielska-Białej powyżej 60 roku życia, zwanej dalej teleopieką.
2. Zakup przedmiotu zamówienia jest dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024.
3. Funkcje i wybrane parametry techniczne urządzenia:
- musi być fabrycznie nowe,
- musi być produktem bezpiecznym, dopuszczonym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym posiadającym certyfikat CE dla urządzeń medycznych, wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną,
- musi być wyposażone w wymienną kartę SIM umieszczoną w opasce w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe wypadanie w trakcie normalnego użytkowania opaski (port karty SIM musi być zabezpieczony pokrywą mocowana przy pomocy wkręcanych śrubek),
- musi posiadać wyświetlacz, który będzie przyjazny dla seniorów tj. przejrzysty, uproszczony interfejs i funkcje zaprojektowane tak, aby korzystanie z niego było łatwe i intuicyjne,
- musi posiadać fizyczny przycisk wezwania pomocy SOS; przycisk musi być dostosowany do obsługi przez seniorów niedowidzących i/lub niewidomych (tj. musi być wypukły/wklęsły w stosunku do powierzchni wyświetlacza, opcjonalnie wraz z oznaczeniem alfabetem Braille’a); przycisk SOS musi znajdować się na wierzchu tarczy opaski i być jedynym fizycznym przyciskiem tam się znajdującym; przycisk SOS służyć będzie użytkownikom ponadto do przełączania funkcji w menu urządzenia,
- musi posiadać możliwość dwustronnej komunikacji głosowej – oznacza to możliwość połączenia bezpośrednio z opaski za pomocą przycisku SOS, możliwość zadzwonienia na opaskę oraz możliwość nasłuchu przez pracownika telecentrum tego, co się dzieje z użytkownikiem opaski w przypadku sytuacji alarmowej i rozmowę z nim,
- połączenie SOS z urządzenia musi działać prawidłowo i bez zakłóceń; w przypadku braku zasięgu sieci umożliwiającej utrzymywanie łączności opasek bezpieczeństwa z telecentrum w miejscu zamieszkania użytkownika urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt rozwiązania alternatywnego, zapewniającego możliwość sprawnego komunikowania się opasek z systemem (jeżeli warunki techniczne na takie rozwiązanie pozwolą),
- musi posiadać funkcję detektora upadku – funkcja musi być wyzwalana automatycznie w sytuacji upadku użytkownika opaski; opaska powinna wysyłać automatycznie powiadomienie alarmowe do telecentrum oraz inicjować połączenie głosowe,
- musi posiadać czujnik „założona/zdjęta” – informujący o tym fakcie telecentrum,
- musi posiadać możliwość lokalizacji użytkownika opaski – w momencie wysłania sygnału SOS i „upadek” automatycznie przekazywana jest informacja o lokalizacji GPS,
- musi być obsługiwane w języku polskim tj. użytkownik opaski powinien otrzymywać komunikaty głosowe w języku polskim, a w przypadku sygnałów dźwiękowych muszą być one dobrze słyszalne dla użytkownika, aby nie zlewały się z otoczeniem/dostosowane dla osób z niedosłuchem informujące np. o uruchomieniu opaski, zbliżającym się rozładunku opaski, pełnym naładowaniu opaski, wysłaniu komunikatu SOS, wysłaniu komunikatu „upadek”,
- musi posiadać ładowanie maksymalnie proste w obsłudze, z uwagi na maksymalne uproszczenie obsługi ładowania urządzenia musi posiadać ładowarkę indukcyjną lub magnetyczną, przystosowaną do użytkowania w polskiej sieci energetycznej oraz w gniazdkach używanych w Polsce,
- musi posiadać klasę wodo- i pyłoszczelności min. IP66 lub wyższą, tj. całkowitą ochronę przed wnikaniem pyłu oraz ochronę przed silnym strumieniem wody z dowolnego kierunku,
Pozostałe parametry znajdują się w SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

05.07.2024 | 09:30


» Lokalizacja

43-300 Bielsko-Biała


» Kategoria asortymentowa

  • Inne
  • Sprzęt medyczny

» Dane nabywcy

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku Białej
ul. Karola Miarki 11
43-300 Bielsko-Biała
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się