SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW SALI OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DLA KADRY MENADŻERSKIEJ - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
» Opis zapytania
1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń interpersonalnych dla:
1.1. pracowników Sali obsługi Klienta (SOK),
1.2. kadry kierowniczej (menadżerskiej),
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części:
2.1. Część I zamówienia: SZKOLENIE SOK
przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Sali Obsługi Klienta nt. „Radzenia sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientem”.
2.2. Część II zamówienia: SZKOLENIE MENADŻERSKIE
przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej nt. „Rozwijania siebie i pracowników jako sposobu zwiększenia motywacji do pracy”.
Tryb przetargu: Zgodny z regulaminem otwarty
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
01.07.2024 | 10:30
» Lokalizacja
Toruń
» Kategoria asortymentowa
Brak sprecyzowanej kategorii
» Dane nabywcy
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z ostatnich 10 dni.