SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW SALI OBSŁUGI KLIENTA ORAZ DLA KADRY MENADŻERSKIEJ - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU

» Opis zapytania

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń interpersonalnych dla:
1.1. pracowników Sali obsługi Klienta (SOK),
1.2. kadry kierowniczej (menadżerskiej),
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części:
2.1. Część I zamówienia: SZKOLENIE SOK
przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Sali Obsługi Klienta nt. „Radzenia sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientem”.
2.2. Część II zamówienia: SZKOLENIE MENADŻERSKIE
przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej nt. „Rozwijania siebie i pracowników jako sposobu zwiększenia motywacji do pracy”.

Tryb przetargu: Zgodny z regulaminem otwarty

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

01.07.2024 | 10:30


» Lokalizacja

Toruń


» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się