Zapytanie ofertowe na usługę załadunku jednostek paletowych wysłodków suszonych brykietowanych na środki transportu podczas kampanii buraczanej 2024/2025 – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.

» Opis zapytania

Zapytanie ofertowe na usługę załadunku jednostek paletowych wysłodków suszonych brykietowanych na środki transportu podczas kampanii buraczanej 2024/2025  – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.
Szanowni Państwo,
Pfeifer & Langen Polska S.A. zakład w Glinojecku zwraca się z prośbą o złożenie oferty na usługę załadunku jednostek paletowych wysłodków suszonych brykietowanych na środki transportu w magazynie materiałów paszowych.
Termin składania ofert mija 09.07.2024 roku.
Kontakt techniczny: Marek Gąsiorowski  508 399 364; marek.gasiorwski@diamant.pl
Ofertę proszę przygotować w następującej formie:
Ad. 1 – podanie stawki za załadunek 1 jednostki paletowej towaru;
Główne założenia dotyczące usługi załadunku:
Ilość jednostek paletowych do załadunku - 35400 sztuk (+/- 3%)
Określone ramy czasowe projektu - okres trwania Kampanii Cukrowniczej 2024/2025 (szacunkowo około 115 dni)
Narzędzia wykorzystywane do realizacji usługi -> wózki widłowe kontrahenta
Obowiązujący system pracy - system pracy poniedziałek - piątek dwuzmianowy (6- 22) + dyżur sobotni – załadunek od 6- 15;
Liczba personelu niezbędnego do prawidłowej realizacji: - załadunek 2 do 4 osób
Obowiązki:
Obsługa kadrowo – płacowa
Wypłata wynagrodzenia personelowi obsługującemu załadunki
Wymiana pracownika w przypadku niskiej efektywności
Aktualne badania lekarskie, książeczka zdrowia na potrzeby sanitarno- epidemiologiczne
Uprawnienia operatorów wózków widłowych UDT – dokumenty dostarczone Zleceniodawcy przed wysłaniem zamówienia
Zarządzanie procesem załadunku
Raportowanie
Utrzymanie porządku w obszarze załadunku i magazynu pasz
Zabezpieczenie pracowników w indywidualne środki ochrony osobistej BHPprzed przystąpieniem do realizacji usługi wszyscy pracownicy Zleceniobiorcy muszą zostać poddani przeszkoleniu z zakresu przepisów BHP przez służby BHP Zleceniodawcy oraz z zakresu wdrożonego w zakładzie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Pasz zgodnie z wymaganiami Standardu GMP+.W ofercie proszę zapisać: „Zapoznałem się i akceptuje szablonem umów ujętych w: OGÓLNE WARUNKI UMÓW - ZAKUPY i DOSTAWY, DZIEŁO NA RZECZ SPÓŁEK GRUPY PFEIFER & LANGEN W POLSCE (10.05.2024),
https://www.pfeifer-langen.pl/wp-content/uploads/Ogolne-Warunki-Umow-Zakupy-i-Dostawy_10.05.2024.pdf
Załączniki:
OWZ
Zasady przystąpienia do zapytania ofertowego:
Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 661 oraz 682 Kodeksu cywilnego.
Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Umowa sprzedaży towarów lub usług między Kupującym a wybranym oferentem wymaga dla swojej ważności formy pisemnej (umowy lub zamówienia dokonanego przez uprawnionego reprezentanta Kupującego). W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
Kupujący ma prawo do:
Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
Zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Pozdrawiam / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Ernest Filipiak
Kupiec Strategiczny
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Adres korespondencyjny:
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Ul. Niedziałkowskiego 27
63-000 Środa Wielkopolska
tel. kom. (mobile): + 48 693 471 877
e-mail: ernest.filipiak@diamant.pl
www.diamant.pl
www.pfeifer-langen.pl
www.sklep.diamant.pl

Produkty
1. stawki za załadunek 1 jednostki paletowej towaru - 35400 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

09.07.2024 | 14:00


» Lokalizacja

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Kategoria asortymentowa

  • Maszyny budowlane i części do maszyn budowlanych
  • Maszyny produkcyjne i części do maszyn produkcyjnych
  • Maszyny, urządzenia i części do maszyn komunalnych
  • Maszyny, urządzenia i części do maszyn rolniczych
  • Materiały eksploatacyjne do maszyn, urządzeń
  • Maszyny, urządzenia i części górnicze
  • Serwis maszyn górniczych
  • Układy hydrauliczne do sterowania i zasilania oraz ich elementy

» Dane nabywcy

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się