Dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na 5 zadań)

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych, sprzętu medycznego, opatrunków specjalistycznych, drobnego sprzętu medycznego, apteczek oraz wkładów do apteczek dla 34 WOG oraz dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących części (zadań):
1) Część nr 1 - Dostawa materiałów medycznych,
2) Część nr 2 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego,
3) Część nr 3 – Dostawa sprzętu medycznego,
4) Część nr 4 – Dostawa opatrunków specjalistycznych,
5) Część nr 5 – Dostawa apteczek oraz wkładów do apteczek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określają załączniki nr 1A, 1B, 1C,1D i 1E do SWZ (stanowiące równocześnie formularze kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej) oraz załącznik nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
5. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w Załączniku 1A do SWZ, 1B do SWZ,1C do SWZ, 1D do SWZ oraz 1E do SWZ (w zależności od części, o które ubiegać będzie się Wykonawca).
6. Zamawiający wymaga, aby wartość ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentowych była jednakowa w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
8. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A do SWZ dla części nr 1 i/lub załącznik nr 1B do SWZ dla części nr 2 i/lub załącznik nr 1C do SWZ dla części nr 3 i/lub załącznik nr 1D do SWZ dla części nr 4; i/lub załącznik nr 1E do SWZ dla części nr 5.
2) postanowienia Projektu umowy – Załącznik nr 4A do SWZ dla części nr 1 i 5, Załącznik nr 4B do SWZ dla części nr 2 i 3, Załącznik nr 4C do SWZ dla części nr 4,
3) Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika medycznego (PRM) - załącznik nr 6 do SWZ, Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla opakowania pakietu medycznego (IPMED) -załącznik nr 7 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla walizki reanimacyjnej - załącznik nr 8 do SWZ, wymagania eksploatacyjno-techniczne dla plecaka ratownika-sanitariusza (PRS) -załącznik nr 9.
Tryb przetargu: Podstawowy art. 275 pkt 1

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

28.06.2024 | 10:00


» Lokalizacja

Rzeszów


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt medyczny

» Dane nabywcy

34. Wojskowy Oddział Gospodarczy


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się