Remont umywalni pracowniczej oraz podestów roboczych na zbiornikach ropy naftowej na KRN Grobla

» Opis zapytania


Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie umywalni pracowniczej i podestów roboczych na zbiornikach ropy naftowej na Kopalni Ropy Naftowej Grobla. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 4. Miejsce realizacji zamówienia: ORLEN S.A. – PGNiG Oddział w Sanoku - Kopalnia Ropy Naftowej Grobla, miejscowość Grobla; 32-709 Drwinia, gmina Drwinia, powiat: bocheński, województwo: małopolskie. 5. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zachowania najwyższej dbałości w zakresie przestrzegania, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z ustawą Kodeks Pracy oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na jej podstawie oraz innymi mającymi zastosowanie w trakcie realizacji prac. 6. Wykonawstwo zadania musi być realizowane przez osoby posiadające wymagane prawem i przepisami szczególnymi uprawnienia i kwalifikacje. 7. Wykonawca, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji Umowy, jak i podczas całego okresu jej obowiązywania, do posiadania wszelkich zezwoleń, decyzji administracyjnych, licencji, uprawnień lub innych uzgodnień w zakresie ochrony środowiska, wymaganych do prowadzenia tego rodzaju prac. 8. Wykonawca, jako wytwórca i posiadacz odpadów powstałych podczas wykonywanych prac zobowiązuje się do ich zagospodarowania na swój koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, za wyjątkiem odpadów wskazanych przez Kierownika Kopalni 9. Wykonawca odpowiada za należytą wycenę przedmiotu zamówienia. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace i czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia również takie, które nie zostały ujęte w załączonym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie postępowania przetargowego może zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi do załączonych materiałów przetargowych i dokumentacji na zasadach określonych w pkt 16.2 SWZ. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż wynagrodzenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy ustalone zostało w formie ryczałtu – paragraf 6 projektu umowy. 10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wizję lokalną będzie mógł przeprowadzić Wykonawca , który z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamierzonym terminem wykonania wizji lokalnej , ale nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert ,za pośrednictwem poczty elektronicznej zgłosi na adres e-mail sanok.ochrona@pgnig.pl; chęć jej odbycia. 10.1. Wykonawca do wniosku o wizję musi załączyć następujące dokumenty: 10.1.1 listę osób biorących udział w wizji lokalnej, określającą ilość osób, które będą uczestniczyć w wizji, wraz ze wskazaniem ich danych osobowych w następującym zakresie: imię i nazwisko, Lista, o której mowa w zdaniu poprzednim winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania - niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia przekazania Zamawiającemu w/w listy - każdej osobie, której dane osobowe ujawnił Zamawiającemu za pośrednictwem w/w listy, klauzuli informacyjnej, której treść wskazano w Dziale VI pkt 26 SWZ, przy jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego 10.2 Wizja lokalna może być przeprowadzana w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Kierownikiem Kopalnia Ropy Naftowej Grobla, tel. (12) 28 17 073.. 10.3 Wizja lokalna zostanie przeprowadzona pod nadzorem osób upoważnionych, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania procedur bezpieczeństwa obowiązujących na obiektach ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku. 10.4 Zamawiający informuje, iż w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał żadnych informacji ani odpowiadał na pytania. Wszelkie wątpliwości mogą być wyjaśniane jedynie w trybie składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. 10.5 Potwierdzenie przeprowadzenia wizji należy dołączyć do oferty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ). 11. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: „Instrukcja”, dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl . 2. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 6. Zamawiający ma prawo zmienić lub odwołać warunki zawarte w ogłoszeniu.
Inne uwagi: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy–zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; b) wypełniony formularz cenowy (kosztorys ofertowy) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ; c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 a do SWZ; d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 b do SWZ; e) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 c do SWZ; f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; g) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; h) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); i) Wykaz wykonanych robót budowlanych lub robót remontowo- budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości netto, zakresu, terminu wykonania, miejsca wykonania - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ. j) Dowodów, że roboty budowlane lub roboty remontowo- budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie: i. referencje , protokół odbioru robót-bezusterkowy, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 11.1 lit. i) SWZ. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje, protokół odbioru robót-bezusterkowy, potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; ii. w przypadku, gdy ORLEN S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku lub ORLEN S.A – Oddział Geologii i Eksploatacji PGNiG w Warszawie, jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów; iii. Uwaga! Zamawiający nie uzna, jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia. k) oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt 10.2.2 SWZ – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. l) potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej (zgodnie ze wzorem nr 7 do SWZ). 2 Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający nie dopuszcza podpisania oferty podpisem zaufanym. Szczegółowe zapisy w zakresie przygotowania i składania ofert są określone w pkt. 13 oraz 22 SWZ. 3 Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę. 4 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5 Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę. 6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7 W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt 11.1 lit. f) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 b do SWZ. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie. 9 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w pkt 11.1 lit. f) SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 b do SWZ. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2024 11:00Miejsce otwarcia ofert: ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.07.2024 | 10:45


» Lokalizacja

Miejsce realizacji zamówienia: ORLEN S.A. – PGNiG Oddział w Sanoku - Kopalnia Ropy Naftowej Grobla, miejscowość Grobla; 32-709 Drwinia, gmina Drwinia, powiat: bocheński, województwo: małopolskie.


» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
ORLEN Spółka Akcyjna ul. Chemików 7, 09-411 Płock działająca poprzez swój oddział: ORLEN S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się