,,Dzierżawa lokomotyw spalinowych na okres 12 miesięcy”

» Opis zapytania

ROZDZIAŁ II – Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Dzierżawa lokomotyw spalinowych dla Enea Bioenergia sp. z o.o. na okres 12 miesięcy z dostawą na bocznicę kolejową Elektrowni Połaniec według następujących zadań:
Zadanie 1 - Dzierżawa 2 sztuk lokomotyw spalinowych
Zadanie 2 - Dzierżawa 1 sztuki lokomotywy spalinowej
2. Termin realizacji zamówienia: 01.09.2024r. – 31.08.2025r.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Enea Bioenergia Sp. z o.o., Zawada 26, 28-230 Połaniec, woj. Świętokrzyskie.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia oraz warunki jego wykonania zostały określone w Części II WZ.
ROZDZIAŁ III –Składanie ofert częściowych i wariantowych
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Punkty 1.1-1.3 obowiązują tylko w sytuacji kiedy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Punkty 2.1-2.3 obowiązują tylko w sytuacji kiedy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Zadania. Dla każdego Zadania zostanie zawarta odrębna umowa. Określenie poszczególnych zadań zawarte jest w Części II WZ.
2.2. Składanie ofert częściowych oznacza, że Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na jedno, kilka lub wszystkie Zadania.
2.3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach wybranego/wybranych przez Wykonawcę Zadania/Zadań. Złożone oferty muszą obejmować swoim zakresem całość wybranych przez Wykonawcę Zadań.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i opcji.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty lub złożenie więcej niż jednej oferty spowodują jej odrzucenie.
ROZDZIAŁ IV –Opis warunków udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIX oraz spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy muszą spełnić warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
2.3.1.posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej - co najmniej - działalność związaną z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia w wysokości minimum dla:
2.3.1.1. Zadania nr 1. 1 300 000,00 zł, (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100)
2.3.1.2. Zadania nr 2. 650 000,00 zł, (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2.3.2.uzyska ocenę scoringową na poziomie minimum 3,75; wskaźnik wyliczony na podstawie analizy jego standingu finansowego, w oparciu o model analizy dyskryminacyjnej Altmana - w wersji dedykowanej dla rynków wschodzących, opisany wzorem:
Z= 3,25+6,56*X1+3,26*X2+6,72*X3+1,05*X4
Gdzie,
X1=(aktywa obrotowe- zobowiązania krótkoterminowe)/aktywa razem
X2= zysk netto/suma bilansowa
X3=zysk operacyjny/suma bilansowa
X4= kapitał własny/zobowiązania ogółem.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
2.4.1. wykaże, że wykonał minimum 3 (trzy) zamówienia o profilu zbliżonym do zamówienia będącego przedmiotem przetargu spełniających następujące kryteria:
i. zamówienie zrealizowane/realizowane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie,
ii. Wykonawca otrzymał za realizację zamówienia wynagrodzenie o wartości na łączną kwotę netto nie mniejszą niż:
a. Dla zadania nr 1. 1 300 000,00 zł,
b. Dla zadania nr 2. 650 000,00 zł,
iii. należyte wykonanie/wykonywanie zamówienia zostało potwierdzone dokumentami, w tym na przykład: referencjami, protokołami odbioru prac, oświadczenie Klienta Wykonawcy, inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie uznaje referencji własnych, tj. dokumentów wystawionych przez Wykonawcę lub podmiot z nim powiązany osobowo lub kapitałowo; dokumenty powinny być oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, którego zamówienia wykazanego przez Wykonawcę dotyczą,
UWAGA! W przypadku projektów realizowanych na rzecz Zamawiającego (ENEA Bioenergia Sp. z o.o.) zamiast dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie, Zamawiający dopuszcza wskazanie nr umowy.
3. Wykonawca powinien:
3.1. zaakceptować projekt umowy – CZĘŚĆ III WZ;
3.2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia – zgodnie z warunkami Rozdziału XIX;
3.3. wnieść wadium (o ile Zamawiający wymaga jego wniesienia) na warunkach określonych w Rozdziale VII;
3.4. udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości i/lub rękojmi (o ile Zamawiający wymaga gwarancji) zgodnie z - CZĘŚĆ II ust. II WZ.
4. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pt. 2.1, 2.2 lub 2.4 dopuszcza posługiwanie się zasobami podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić, że realizując zamówienie niepubliczne, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia niepublicznego.
5. Wykonawca musi wykazać spełnienie w/w warunków nie później niż na dzień składania ofert na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale V WZ (z zastrzeżeniem procedury odwróconej).
6. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dostarczanych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem procedury odwróconej).
ROZDZIAŁ V –Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów:
1.1. wypełniony i podpisany formularz oferty-Załącznik nr 1 do WZ.
1.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu -Załącznik nr 2 do Formularza Oferty.
1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do CEIDG wystawione nie wcześniej niż 6 m/cy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu:
1.3.1. w przypadku zaświadczenie o wpisie do CEIDG, Zamawiający dopuszcza przedstawienie wydruku ze strony: www.firma.gov.pl,
1.3.2. w przypadku odpisu z KRS, Zamawiający dopuszcza przedstawienie wydruku ze strony:https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu,
-Załącznik nr 3 do Formularza Oferty.
1.4. upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania Oferty i załączników oraz składania i przyjmowania innych oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy złożonych w pkt. 1.3 powyżej,(Zamawiający udostępnia wzór, który Wykonawca może wykorzystać)-Załącznik nr 4 do Formularza Oferty.
1.5. dowód wniesienia wadium bądź dokument wadium
-Załącznik nr 5 do Formularza Oferty.
1.6. podpisane oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał, lub których dane pozyskał;
–Załącznik nr6 do Formularza Oferty.
1.7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia lub do realizacji określonych czynności na rzecz Wykonawcy – jeżeli Wykonawca korzysta z podwykonawców - zgodnie z wymogiem - Rozdział XXIII WZ;
–Załącznik nr7 do Formularza Oferty.
1.8. wykaz podwykonawców ze wskazaniem zakresu zamówienia, który Wykonawca powierzy im do wykonania -zgodnie z wymogiem Rozdział XXIII WZ, (dokument składany w sytuacji gdy Wykonawca zamierza korzystać z podwykonawstwa);
-Załącznik nr 8 do Formularza Oferty.
1.9. (dotyczy przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie)
dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców – dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
-Załącznik nr 9 do Formularza Oferty.

Produkty
1. Zadanie 1 - Dzierżawa 2 sztuk lokomotyw spalinowych - 2 szt.
2. Zadanie 2 - Dzierżawa 1 sztuki lokomotywy spalinowej - 1 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

05.07.2024 | 11:00


» Lokalizacja

ZAWADA 26
28-230 Połaniec


» Kategoria asortymentowa

  • Pojazdy, przyczepy, łodzie i samoloty
  • Pojazdy, przyczepy, łodzie i samoloty przeznaczenia specjalnego
  • Usługi drogowe i kolejowe
  • Usługi TSL

» Dane nabywcy

ENEA Bioenergia Sp. z o.o.
ZAWADA 26
28-230 Połaniec
NIP: 8661725201


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się