Zakup 60 000 kg drutu spawalniczego, G Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg. EN ISO 16834-A nawój precyzyjny beczki oraz 20 000 kg drutu spawalniczego, G Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg. EN ISO 16834-A nawój precyzyjny szpule.

» Opis zapytania

I. Prosimy o przedstawienie oferty na dostawę drutu spawalniczego:
· 60 000 kg drutu spawalniczego, G Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg. EN ISO 16834-A nawój precyzyjny beczki.
·20 000 kg drutu spawalniczego, G Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg. EN ISO 16834-A nawój precyzyjny szpule.
II. Kontrahent dostarcza towary nowe.
Za towary nowe uznaje się towary nie używane i nieregenerowane, wytworzone nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy (w przypadku wyrobów hutniczych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy). Dotyczy części i materiałów dostarczanych do JZR sp. z o.o., jak również komponentów/półproduktów/ materiałów, z których zostały one wykonane (daty produkcji winne posiadać oznaczenie na dostarczanych materiałach oraz wymaganej dokumentacji dostarczanej wraz z wyrobem na magazyn JZR sp. z o.o.: atestach, świadectwach jakości, kartach gwarancyjnych….).
III. Oferta powinna zawierać:
- cenę netto w zł/kg,
- termin płatności: preferowany przelew 60 dni od daty dostarczenia faktury (w przypadku płatności 14/30-dniowej, proszę o podanie skonta,
-oczekiwany termin realizacji: preferowane dostawy sukcesywne partiami do 3 dni kalendarzowych od daty złożenia zapotrzebowania (e-mailem, telefonicznie). Realizacja od czerwca 2024 r. do grudnia2024 r. z możliwością wydłużenia / skrócenia.
*W przypadku braku możności zaoferowania produktu w oczekiwanym przez Spółkę terminie, prosimy o przedstawienie możliwie najkrótszego w Państwa ocenie własnego terminu dostawy,
- termin obowiązywania gwarancji: minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
- warunki dostawy ( preferowane na koszt i staranie Oferenta; miejsce dostawy:
Borynia, ul. Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie – Zdrój,
Suszec, ul. Piaskowa 35, 43-267 Suszec,
Pniówek, ul. Krucza 18, 43-250 Pawłowice,
Zofiówka, ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie – Zdrój,
- kraj pochodzenia/nazwa producenta,
-termin ważności oferty: 60 dni od daty zakończenia przyjmowania ofert,
1. Podpisane Oświadczenia (załącznik nr 1 ),
2. Potwierdzenie wniesienia wadium,
3. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu przyjmowania ofert lub aktualny wydruk wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),.
4. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu przyjmowania ofert,
5. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu przyjmowania ofert,
6. Referencje wykonania, co najmniej 2 dostaw do różnych odbiorców drutu spawalniczego będącego przedmiotem przetargu w okresie ostatnich dwóch lat (01.2021 r. – 12.2023 r.) w ilości łącznej, co najmniej 5 000 kg każda dostawa.
7. Sprawozdanie finansowe za poprzedni rok obrotowy (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, jeśli jednostka jest zobowiązana do jego sporządzania) - jeżeli przetargiem są objęte dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość netto przekracza 500.000,00 zł
8. Ankietę ISO (załącznik nr 2)– w przypadku, gdy firma nie dostarczała materiałów do JZR Sp. z o.o. w latach 2021r. – 2023 r. (lub gdy zaistniały zmiany w tematyce zamieszczonej w ankiecie).
9. Upoważnienie dla osoby reprezentującej firmę w zakresie przedmiotowego przetargu podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy (wraz z adresem e-mail).
10. Aktualną kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego proponowanego drutu spawalniczego oraz świadectwo jakości.
Ad. 3-6 dokumenty, należy dołączyć w przypadku, gdy firma nie dostarczała drutów spawalniczych do JZR Sp. z o.o. w latach 2021 r. – 2023 r.
Wszystkie dokumenty mają być składane przez Oferenta w formie elektronicznej (stanowiący załącznik do oferty): skan oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Logintrade.
W przypadku dokumentów składanych w języku obcym, dokumenty te powinny być przetłumaczone na język polski, przy czym dokument stanowiący tłumaczenie na język polski dokumentu sporządzonego w języku obcym musi zostać podpisany przez osobę podpisującą ofertę (osoby podpisujące).
IV. WADIUM:
1) Przystępujący do przetargu Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, czeku potwierdzonym przez bank, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.
2) Na wniosek zainteresowanego zalicza się na poczet wadium bieżące wymagalne na dzień otwarcia ofert należności firmy Oferenta, które posiada ona w JZR Sp. z o.o, co najmniej w wysokości wadium. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasadności i wysokości.
3) Wadium w formie innej niż przelew bankowy może zostać złożone:
a) w postaci papierowej - poprzez złożenie oryginału dokumentu w kasie Biura Zarządu JZR Sp. z.o.o. ul. Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie - Zdrój (I piętro, Kancelaria). Do oferty należy dołączyć kserokopię (skan) dokumentu,
b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wystawcę gwarancji lub poręczenia, poprzez wysłanie za pośrednictwem Platformy Logintrade (dokument należy dołączyć do oferty).
4) Oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres ważności oferty.
5) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przyjmowania ofert.
6) Wadium w pieniądzu należy wpłacać na konto bankowe Zamawiającego: 34102024720000690201456672 PKO BP z dopiskiem: " Przetarg na dostawę drutu spawalniczego G 69 4 Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg PN-EN ISO 16834 – znak: Z154/441844”.
7) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu będzie ono uznane przez Zamawiającego za wniesione prawidłowo tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazane konto, przed upływem terminu przyjmowania ofert. Potwierdzenie przelewu bankowego należy dołączyć do oferty.
8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) który został wykluczony z postepowania,
c) którego oferta została odrzucona.
V. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZYCH WARUNKÓW:
1) Złożenie oferty w oparciu o niniejsze zapytanie oznacza akceptację Ogólnych Warunków Zamówień dostępnych na stronie internetowej JZR sp. z o.o. pod adresem:
www.jzr.pl/fileadmin/user-files-przetargi/Ogolne_warunki_zamowien.pdf
VI. POZOSTAŁE WARUNKI:
1) Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
2) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych.
3) Nie dopuszcza się składnia ofert na zamienniki,
4) Oferta powinna być złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy Oferenta.
5) Zakup zostanie przeprowadzony w oparciu o:
- ofertę elektroniczną,
- aukcję elektroniczną,
6) Postępowanie jest poufne.
7) JZR Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za stan łącza, którym dysponuje Oferent celem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej - aukcji.
8) Po otrzymaniu ofert i zakwalifikowaniu się firm do aukcji, zostanie drogą elektroniczną wysłane potwierdzenie o ich udziale w licytacji elektronicznej.
9) Aukcja próbna dla firm dopuszczonych do licytacji będzie dostępna z chwilą otrzymania potwierdzenia o udziale w aukcji i będzie dostępna do chwili rozpoczęcia licytacji elektronicznej.
10) Z tytułu odrzucenia ofert, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
11) Przetarg jest prowadzony w oparciu o „Regulamin postępowania przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w Jastrzębskich Zakładach Remontowych Sp. z o.o. w Jastrzębiu-Zdroju’’ z dnia 29.12.2011 r. (tekst jednolity), dostępny na stronie internetowej JZR sp. z o.o. pod adresem:
www.jzr.pl/fileadmin/user-files-przetargi/dokumenty/Regulamin_postepowania_przetargowego.pdf
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania informacji przedstawionych w ofercie i pozyskanych na etapie jej weryfikacji uprawnionym doradcom w szczególności prawnym i podatkowym, a także podmiotom działającym w Grupie Kapitałowej Jastrzębskiej Spółki Węglowej.
13) Jastrzębskie Zakłady Remontowe Sp. z o.o. informują, że w Grupie Kapitałowej JSW obowiązuje Kodeks Etyki Grupy Kapitałowej oraz Polityka Antykorupcyjna Grupy Kapitałowej JSW, których treść została udostępniona na stronie internetowej www.jzr.pl i nie będą podejmowały współpracy z Oferentem nie respektującym założeń w nich zawartych.
14) Dodatkowych informacji udziela:
- w sprawach formalnych - Dział EZ Joanna Jurecka- tel. 32 438 8064, e-mail: jojurecka@jzr.pl
- w sprawach technicznych - informacji udziela Łukasz Konsek, tel.: 48 32 438 8115
15) JZR Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:
- swobodnego wyboru oferty,
- podziału zamówienia dla kilku Oferentów,
- powtórzenia aukcji,
- odwołania aukcji lub zmiany jej warunków,
- uznania, że przetarg nie dał rezultatu i unieważnienia go w całości lub części bez podania przyczyn.
- wystąpienia z propozycją zwiększenia ilości zakupywanych materiałów do 100% wartości niniejszego zapytania w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia po przeprowadzeniu dodatkowych uzgodnień, co do terminu realizacji.
Propozycja ta nie musi zostać przyjęta przez Oferenta.

Produkty
1. Drut spawalniczy, G Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg. EN ISO 16834-A nawój precyzyjny beczki. - 60000 kg
2. Drut spawalniczy, G Mn3Ni1CrMo fi 1,2 wg. EN ISO 16834-A nawój precyzyjny szpule. - 20000 kg

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.05.2024 | 09:00


» Lokalizacja

Węglowa 4
44-268 Jastrzębie - Zdrój


» Kategoria asortymentowa

  • Maszyny, urządzenia i części zamienne

» Dane nabywcy

Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Węglowa 4
44-268 Jastrzębie - Zdrój
NIP: 633-19-71-048


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się