Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w niniejszej SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Usługa winna być wykonywana w sposób dokładny i terminowy, przy zastosowaniu najnowszej technologii, sprzętu oraz materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie oraz elementy wyposażenia pomieszczeń. Zastosowane przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i środki czystości powinny być neutralne dla zdrowia osób realizujących przedmiot umowy oraz dla wszystkich pozostałych osób (m.in. osób zatrudnionych przez zamawiającego oraz petentów ULC) korzystających z poszczególnych pomieszczeń, znajdujących się na terenie ULC po wykonaniu usługi sprzątania. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy jest zobowiązany stosować wyłącznie środki czystości posiadające odpowiedni atest lub certyfikat, w rozumieniu odpowiednie dokumenty poświadczające, że spełniają one aktualnie wymagane prawem normy dla środków czyszczących, konserwujących, zapachowych czy dezynfekujących oraz powinny być dopuszczone do stosowania na rynku polskim. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 99 ust. 5 ustawy).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty za brak zgodności z wyżej wymienionymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 101 ust. 5 ustawy).

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

05.06.2024 | 11:00


» Lokalizacja

02-247 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi sprzątania

» Dane nabywcy

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
telefon: null
email: wstanislawski@ulc.gov.pl
nip: 5262658186


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się