Zakup preparatu do chemicznego odkamieniania wymienników ciepła

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM)
Karty charakterystyki (Wraz z ofertą należy dołączyć karty charakterystyki produktu (Zamawiający wymaga załączenia pliku))
Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny (Proszę potwierdzić)
Termin dostawy (do 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić.)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Proszę potwierdzić)

Opis i specyfikacja:



Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę preparatu do chemicznego odkamieniania wymienników ciepła.
Preparat do odkamieniania chemicznego - 50 kg
1. Preparat kwasowy rozpuszczalny w wodzie przeznaczony do skutecznego usuwania osadów kamienia kotłowego różnego pochodzenia w szczególności związków węglanu wapnia.2. Bezpieczny dla nw. Materiałów stosowanych w instalacjach centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej: - stal nierdzewna, - tworzywo sztuczne - luty miedziane i niklowe- uszczelki gumowe, klinkierytowe, bezazbestowe.3. Preparat do stosowania w płukaniu chemicznym wymienników ciepła ze stali nierdzewnej metodą CIP przy pomocy agregatów pompowych.4. Płukanie przy ph roztworu 1,8-2,2 i temperaturze roztworu 40-50 C.5. Możliwość zrzutu zneutralizowanych popłuczyn do kanalizacji.6. Kontrola odczynu ph za pomocą testera lub miernika ph7. Gwarantowany okres przydatności min. 18 miesięcy.8. Produkt musi posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny potwierdzoną aktualnym Atestem Higienicznym, dopuszczającym stosowanie w instalacjach wody stosowanej do spożycia.Preparat dwuskładnikowy do usuwania osadów żelazistych - 20 kgPreparat dwuskładnikowy do usuwania osadów żelazistych z urządzeń wykonanych ze stali nierdzewnej, a także kotłowej, miedzi, mosiądzu, tworzyw sztucznych. Szczególnie zalecany do oczyszczania kotłów wodnych i parowych, wytwornic pary, wymienników ciepła oraz instalacji centralnego z osadów związków żelaza Fe3+ powstałych w efekcie utleniania chemicznego bądź działalności bakterii. Dzięki specjalnej recepturze i wkomponowanym zestawie inhibitorów korozji chroni stal, żeliwo szare, stale szlachetne z wysoką zawartością chromu, a także miedź i mosiądz.
Wymagania Zamawiającego:Wraz z ofertą należy dołączyć karty charakterystyki produktu. Produkt musi spełniać wymogi zamieszczone w specyfikacji.Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia złożenia zamówieniaMiejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.Dostawa odbędzie się w oparciu o jedno zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.Okres rękojmi: minimum 12 m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi– na 12 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszeniaWarunki płatności:a) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. b) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

04.06.2024 | 11:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

EPEC Sp. z o.o.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się