Realizacja zadania publicznego pn.: „Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna z zakresu zdrowia psychicznego wśród mieszkańców miasta Płocka”: Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock” Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock” Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów”.

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Warunki wzoru umowy (Proszę potwierdzić akceptację wzoru umowy)
Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT (Proszę wpisać tak/nie)
E-fakturowanie (Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukuryzowana)
Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Wykonawca dysponuje: Część 1 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty lub pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać kwalifikacje psychologa, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje) Część 2 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty lub pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać kwalifikacje psychologa, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje) Część 3 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje), (należy wskazać imiona i nazwiska osób oraz ich kwalifikacje oraz której części dotyczą)
Wykonawca zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami: działania związane z zapewnieniem dostępności Wykonawca zobowiązany jest dostosować, tak aby nie wykluczały osób ze specjalnymi potrzebami w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Proszę wpisać tak/nie)
Wykonawca zapewnia możliwości organizacyjne i kadrowe do zrealizowania zaplanowanej liczby warsztatów psychoedukacyjnych (Proszę wpisać tak/nie)
Wykonawca zapewnia możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w wyznaczonym dla odpowiedniej części terminie (Proszę wpisać tak/nie)
Wykonawca stwierdza spełnienie obowiązku wynikającego z ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.): stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem realizacji zadania publicznego związanego z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi do uzyskania informacji, czy dane osób wykonujących czynności związane z realizacją zadania publicznego są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS) (dotyczy części 1 i 2) (Proszę wpisać tak/nie lub nie dotyczy)

Opis i specyfikacja:

Zamawiający
– Gmina - Miasto Płock,
Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert
w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na
realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł

pn. :„Realizacja zadania publicznego pn.: „Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna z zakresu zdrowia psychicznego wśród mieszkańców miasta Płocka”:
Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów”.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis
przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -
Część 1 - do dnia 30.09.2024 r. z wyłączeniem wakacji,
Część 2 - do dnia 30.09.2024 r. z wyłączeniem wakacji,
Część 3 - maj – wrzesień 2024r.,


III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
IV.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
Część 1 - co
najmniej 2 osoby o
kwalifikacjach
psychologa
lub
psychoterapeuty lub
pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać
kwalifikacje psychologa, (należy
wskazać imię i nazwisko osób
oraz ich
kwalifikacje)

Część 2 - co
najmniej 2 osoby o
kwalifikacjach
psychologa
lub
psychoterapeuty lub
pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać
kwalifikacje psychologa, (należy
wskazać imię i nazwisko osób
oraz ich
kwalifikacje)

Część 3 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich
kwalifikacje),

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską,
Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym
wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest
najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez
Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych
dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami
niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy
czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest
najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we
wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych
ofert.


VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie
umowy następuje z chwilą jej podpisania.

IX. Jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają
czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.

X. Zamawiający wykluczy z
postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą
okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione
lub odwołane.

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez
podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru
którejkolwiek z ofert.

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem
zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami
są: Joanna Michniewicz, tel.: 02436 71 760, Nina Jaworska-Jankowska, tel.: 02436 71 707 , Iwona Reńda, tel.: 02436 71 707.








KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART.13 RODO

Gmina
Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”,
informuję, że:

administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek
1, 09-400 Płock;

Dane
kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock:
iod@plock.eu,

Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego pn: Realizacja zadania publicznego pn.: „Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna z zakresu zdrowia psychicznego wśród mieszkańców miasta Płocka”:
Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów”..

Odbiorcami
danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na
podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych,
operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji
publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy
państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów
prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty,
którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie
obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18
i art. 19 oraz art.74
ust.3
i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021
Poz.
1129
z pózn.zm.)
Prawo
Zamówień publicznych.

Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;

Podanie
danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być
warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie
wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może
odrzucić ofertę.


Posiada
Pani/Pan:


na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;

na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub
uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP*;

na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;


prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.05.2024 | 10:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Urząd Miasta Płocka


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się