Zakup usługi uruchomienia i utrzymania systemu monitorowania w sieci OST 112

» Opis zapytania

Na przedmiot umowy składa się:
1) Etap I – na który składają się następujące czynności:
a) przygotowanie projektu technicznego;
b) uruchomienia nowego systemu monitorowania opartego o rozwiązanie Zabbix;
c) odtworzenie wybranych funkcjonalności automatyki zgłoszeń i przepływu informacji z obecnie wykorzystywanego systemu IBM;
d) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
2) Etap II – na który składa się świadczenie usługi wsparcia technicznego przez Wykonawcę przez okres 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru przedmiotu umowy w zakresie Etapu I.

Szczegółowy opis przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.05.2024 | 11:20


» Lokalizacja

02-624 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi wdrożeniowe
  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Komenda Główna Policji w Warszawie
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
telefon: null


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się