Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

» Notice description

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2.Przedmiot zamówienia określony jest kodem: CPV 39150000-8 Różne meble i wyposażenie.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4.Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5.Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział niniejszego zamówienia groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa
w art. 92 ustawy Pzp.
7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
8.Meble dostarczone będą do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 we Wrocławiu. Wykonawca dokona montażu mebli zgodnie z umową (Projekt umowy stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
9.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenach objętych realizacją zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
10.Zamawiający informuje, że odbycie wizji lokalnej istnieje w okresie od dnia ogłoszenia przedmiotowego postępowania do dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert, po uprzednim uzgodnieniu mailowym z Zamawiającym.
11.Wizja lokalna obejmie miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
12.Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest pani Jolanta Sulej, e-mail: jolanta.sulej@mcus.pl; pani Ewa Skiba, e-mail: ewa.skiba@mcus.pl. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy.
13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
14.Wszelkie koszty związane z przyjazdem na miejsce realizacji zamówienia, z wizją lokalną oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego.
15.Dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej jest protokół z wizji lokalnej sporządzony przez Zamawiającego, z podpisami przedstawicieli potencjalnych oferentów, którzy wzięli udział w wizji lokalnej.
16.W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".

Tryb przetargu: Podstawowy art. 275 pkt 1

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

20.05.2024 | 10:00


» Location

ul. Kaletnicza 8


» Category assortment

  • Furniture

» Buyer data

Miejskie Centrum Usług Socjalnych


» Contact details

Available after sign in

Sign in