Back

Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem

» Notice description

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Starostwa Powiatowego w Zakopanem tablic rejestracyjnych w ilości 17 650 sztuk do oznakowania różnego rodzaju pojazdów wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania ofert przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1047 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 roku, poz. 1847 ze zm.).
2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje, wykonanie tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 17 650 sztuk, tj.:
1) tablice samochodowe zwyczajne, elektryczne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe jednorzędowe oraz dwurzędowe – w ilości 16 000 sztuk;
2) tablice motocyklowe zwyczajne, elektryczne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe – w ilości 1 400 sztuk;
3) tablice motorowerowe zwyczajne, elektryczne, zabytkowe, tymczasowe – w ilości 150 sztuk;
4) tablice zmniejszone zwyczaje, elektryczne, zabytkowe – w ilości 100 sztuk;
i sukcesywne ich dostarczanie zamawiającemu w ciągu 2024/2025 roku oraz dokonanie nieodpłatnego odbioru od zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych, po protokolarnym ich przekazaniu i ich fizyczną kasację zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Zakopanem za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
4. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 15:00. W przypadku gdy ostatni dzień dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Wymiana towaru wadliwego nastąpi w ciągu 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy w przypadku gdy:
• dostarczono towar złej jakości,
• dostarczono towar niezgodnie z umową lub zamówieniem częściowym.
W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej w punkcie 4.
6. Zamawiający informuje, że podana powyżej ilość tablic rejestracyjnych będących przedmiotem niniejszego postępowania jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

17.05.2024 | 11:00


» Location

34-500 Zakopane


» Category assortment

  • Information and signalling elements
  • Parts for vehicles, boats and planes

» Buyer data

Starostwo Powiatowe w Zakopanem
ul. Chramcówki 15u
34-500 Zakopane
telefon: null


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Construction materials category published on OnePlace in last 10 days.