Przeglądy techniczne dźwigu wraz z prowadzeniem usługi pogotowia dźwigowego oraz wymianą komponentów urządzenia
» Opis zapytania
opis w specyfikacji
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (I. Część I zamówienia – usługa realizowana w trybie ciągłym, przegląd dźwigu jeden raz w miesiącu w okresie czerwiec 2024 – maj 2026;
II. Część II zamówienia – do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Część II zamówienia zrealizowana będzie w godzinach popołudniowych, a wyłączenie dźwigi z eksploatacji nie może być dłuższe niż 24 godziny.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
5. Wymagania dotyczące serwisu, naprawy, konserwacji (Wszelkie czynności podejmowane w ramach realizacji przedmiotu zapytania, wykonywane muszą być przez pracowników Oferenta, posiadających odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie oraz uprawnienia odpowiedniej kategorii nadane przez właściwy organ dozoru technicznego. Oferent zobowiązuje się do konserwowania urządzenia dźwigowego zgodnie z wytycznymi producenta, dokumentacją techniczno – ruchową urządzeń, instrukcją konserwacji oraz warunkami technicznymi Urzędu Dozoru Technicznego.
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8419350- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
17.05.2024 | 10:00
» Lokalizacja
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj się» Kategoria asortymentowa
Brak sprecyzowanej kategorii
» Dane nabywcy
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z ostatnich 10 dni.