Back

ZAK/2024/001075 Przegląd instalacji elektrycznej - kurniki Michałówek Agri Plus

» Notice description

Agri Plus Sp. z o.o. w Poznaniu (ul. Marcelińska 92, 60 – 324 Poznań), zaprasza do składania ofert:
1.           Przedmiot zamówienia: Okresowy przegląd instalacji elektrycznej na terenie kurników w Michałówku 49-100 Niemodlin.
Termin realizacji: do 31.05.2024r.
Zakres prac: 
- oględziny instalacji
- ocena sprawności stanu połączeń
- czynności związane z wykonywaniem prób i pomiarów instalacji elektrycznej przy użyciu specjalistycznej aparatury pomiarowej
- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania 
- pomiary rezystencji izolacji instalacji elektrycznej
- pomiary rezystancji uziemienia 
- sporządzenie protokołu z wykonanych czynności
- inne, a nieopisane czynności wynikające z przepisów prawa
W protokole powinny bezwzględnie znaleźć się takie informacje jak:
- dane firmy wykonującej pomiary;
- nazwę, miejsce zainstalowania oraz dane znamionowe badanych instalacji, aparatów, urządzeń i obwodów;
- rodzaj wykonywanych pomiarów i prób;
- dane (imię i nazwisko) osoby wykonującej pomiary;
- termin wykonywanych prób i pomiarów;
- wykaz użytych urządzeń oraz ich numery identyfikacyjne;
- tabelaryczne przedstawienie otrzymanych wyników z pomiarów oraz ich ocena;
- informacje o warunkach przeprowadzenia pomiarów (istotne dane przy pomiarach uziemień);
- wnioski i zalecenia wynikające z wykonanych pomiarów.
Wykaz obiektów podlegających okresowej kontroli: 
a) przegląd elektryczny
10 kurników 
b) pomiary uziemienia: 
10 kurników
Sposób wyceny usługi: cena za 1rbg + dojazd
Rozliczenie: powykonawczo (w oparciu o rzeczywistą ilość rbg)
2.           Warunki zamówienia:
2.1 . zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej
3.           Warunki wymagane od oferenta:
- kwalifikacje uprawniające do wykonania przeglądu 
- doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych zleceń 
- znajomość aktualnych przepisów prawa dot. przeglądów instalacji elektrycznych
- polisa OC
4.           Termin składania i warunki formalne oferty:
4.1.        oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
4.2.        oferent pozostaje związany ofertą od momentu jej złożenia do upływu terminu min. 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
4.3.        oferty odbiegające od wymogów opisanych powyżej zostaną automatycznie odrzucone i nie będą brane pod uwagę.
5.           Dokumenty wymagane od Oferenta:
5.1.        Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty (w formie załączników) następujące dokumenty:
Oferta w pliku PDF z imieniem i nazwiskiem kupca prowadzącego- Agnieszka Wydra, wszelkie warunki handlowe oraz zakres prac.
5.2.        niedołączenie do oferty wszystkich wymienionych powyżej dokumentów może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
6.           Przebieg postępowania:
6.1.        Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
6.2.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
6.2.1.    zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
6.2.2.    swobodnego wyboru oferty
6.2.3.    selektywnego wyboru dostawcy
6.2.4.    odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
6.2.5.    odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.
7.           Postanowienia końcowe:
7.1.        Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html
Pozdrawiam,
Agnieszka Wydra

Produkty
1. stawka rbh dni robocze I i II zmiana - 1 szt.
2. stawka rbh sobota - 1 szt.
3. stawka rbh niedziela i święta - 1 szt.
4. Dojazd - 1 km

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

13.05.2024 | 10:00


» Location

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa


» Category assortment

  • Power engineering
  • Electrical and electronic devices
  • Materiały elektryczne

» Buyer data

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Power engineering category published on OnePlace in last 10 days.