Samochody osobowe (wynajem) dla centrali GRUPY MUSZKIETERÓW W POLSCE - (Intermarche & Bricomarche)

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Kwestionariusz (Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: " Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy")
Termin ważności oferty (Termin związania ofertą wynosi minimum 30 dni, sugerowany 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM POLSKA zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.

Proszę o potwierdzenie.)
Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: (Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.

Proszę o załączenie.)
Sprawozdanie finansowe za ostatni rok (Sprawozdanie finansowe za ostatni rok.

Proszę o załączenie.)
Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US (Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US.

Proszę je załączyć.)
Produkt i usługi zgodne z normą branżową, prawem POLSKIM. (Proszę potwierdzić pełną zgodność oferowanego rozwiązania z normą branżową, prawem polskim i UE.

Proszę potwierdzić.)
Informacje o firmie: (a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.

Proszę podać powyższe dane.)
Inne dokumenty (załączniki) (Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej.)
Wersja testowa oprogramowania (Proszę o określenie możliwości przetestowania oprogramowania w zakresie zarządzania floty jeżeli jest oferowane i jest taka możliwość.)
Termin dostawy (Proszę o potwierdzenie możliwości dostaw zgodnie z zapytanie, m.in. specyfikacja.)
Gwarancja na produkt (ilość lat) (Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym)
Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy / wynajmu długoterminowego pojazdów. (Proszę o załączenie referencji firmy (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku - dostawy / wynajmu długoterminowego pojazdów.)
Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej)
Karty katalogowe i specyfikacje pojazdów (Proszę załączyć karty katalogowe i specyfikacje proponowanych pojazdów)
Koszt dostawy i odbioru pojazdów (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić, że koszt dostawy i odbioru pojazdu jest w cenie do centrali Grupy Muszkieterów w Swadzimiu.)
Jazda próbna (Proszę potwierdzić możliwość bezpłatnych jazd testowych pojazdów zaproponowanych w ofercie.)
Wzory umów wynajmu długoterminowego (Proszę załączyć wzory umów najmu pojazdów długoterminowych)
OC, AC, NNW (ubezpieczenie wieloletnie - stałe, ubezpieczenie brak udziału własnego, szkoda likwidowana od 500zł) (Proszę o potwierdzenie w przypadku wynajmu pojazdu)
Karty paliwowe (Proszę określić warunki i rabaty na paliwo i inne produkty, usługi w przypadku wynajmu pojazdu.)
Warunki płatności - karty paliwowe (Proszę określić termin płatności w przypadku kart paliwowych. Proszę potwierdzić warunki płatności:
Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni (preferowany 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT.)
Warunki płatności wynajem (Proszę określić termin płatności dla miesięcznych opłat związanych z wynajmem pojazdów. Proszę potwierdzić warunki płatności:
Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni (preferowany 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT.)
Pulowanie km (Proszę opisać oferowane rodzaje pulowania km dla oferowanych pojazdów.)
Monitorowanie pojazdów GPS (Proszę o potwierdzenie, że będziemy mogli zamontować w pojazdach moduły do monitorowania GPS przez Zamawiającego.)
Samochody tymczasowe (przedkontraktowe) (Proszę o potwierdzenie możliwości dostawy pojazdów tymczasowych (przedkontraktowych) w sytuacji dłuższego czasu na dostarczenia pojazdów docelowych, w cenie nie wyższej niż pojazd docelowy i w zbliżonej klasie)
Możliwość wykupu pojazdu przez firmę lub ptacownika (Proszę o opisanie możliwości wykupu pojazdu przez firmę Zamawiającego lub użytkownika pojazdu (pracownika firm Zamawiającej) )

Opis i specyfikacja:
ZAPYTANIE
OFERTOWE 3.A01
SAMOCHODY GRUPY MUSZKIETERÓW Wynajem długoterminowy samochodów dla centrali Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) Data:
07.05.20241.
WstępGrupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 398 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego1.
Przedmiotem
niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zrealizuje usługę
wynajmu długoterminowego około 66 pojazdów
osobowych dla centrali sklepów Grupy Muszkieterów (sieć sklepów Intermarche i
Bricomarche w Polsce) – dla 4 spółek.Zapytanie obejmuje cały zakres usług
związanych z wynajem pojazdów m.in. ·
cena
pojazdu przed rabatem,·
cena
pojazdu po rabacie,·
wynajem
koszt miesięczny w różnych wariantach czasowych z podziałem na elementy
składowe oferty,wg. specyfikacji stanowiącej
załącznik nr 2.Jednocześnie oferenci mając możliwość
składania ofert częściowych, tzn. tylko na część pojazdów zawartych w zapytaniu.2.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne3.
„ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest
spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów
Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy swoje
jak i spółek należących w skład Grupy Muszkieterów: MGI Polska sp. z o.o. (będącej
centralą zakupową dla sieci Bricomarche), SCA PR Polska sp. z o.o. (będącej
centralą zakupową dla sieci Intermarche), IMMO Muszkieterowie Polska sp. z o.o.
(zarządzanie gruntami i nieruchomościami), oraz ITM Baza Poznańska Sp. z o.o. (odpowiedzialną
za magazyny i logistykę). 4.
Niniejszy
dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w
postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz
rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w
całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody
Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu w każdym momencie.3.
Wymagania dotyczące Oferenta 1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;2.
Oferent
winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 5 zamówień, których przedmiotem był wynajem pojazdów w
podobnych zakresie zawartym w zapytaniu;4. Warunki udziału w postępowaniu1.
Ofertę prosimy
przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.2.
Oferent jest
zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich
możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz
niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.3.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz
dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.5.
Zastrzeżenia1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości;2. Do
niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;3. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 i n. KC;4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;6. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM
Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;7. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.8. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem;9.
Ostatecznie
oferta prócz plików excel musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do
reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego
pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby
uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf wraz
z wymaganymi plikami Excel należy załączyć do postępowania na Platformie
Zakupowej Open Nexus;10.
Przedstawiona
oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w
części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować. 11.
Prosimy o
przedstawienie poszczególnego zakresu oferty w sposób umożliwiający jego
przyjęcie bez konieczności składania kontroferty; 12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność
potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;6. Wymagania dotyczące oferty 1. Oferent
przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów
oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także
obowiązującymi przepisami;2. Informacje
związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając „Załącznik nr 4 - Dane
techniczne” objętych ofertą w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny,
wiersze dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem;3. Cena
winna być złożona w pliku „Załącznik nr 3 – Oferta cenowa”
objętych ofertą w formacie MS Excel,
uzupełniając w plikach kolumny,
wiersze dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem;4. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami,
nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty.
Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż
wymagane nie będą rozpatrywane;5.
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne
dokumenty techniczne w tym karty
katalogowe proponowanych pojazdów; 6.
Warunki
płatności a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność termin płatności nie może być krótszy niż 30
dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru oraz poprawnie
wystawionej faktury VAT;b.
Termin ważności oferty – minimum 30
dni, sugerowany 60 dni od akceptacji ostatecznej oferty.7.
Kryteria
oceny ofert


Element
oceny samochody osobowe Grupy Muszkieterów



Waga





CENA



60%





Koszt
zakupu pojazdu przed rabatem





Koszt
zakupu pojazdu po rabacie





Koszt
miesięczny wynajmu pojazdu w różnych okresach (total : m.in. dzierżawa,
serwis, ubezpiecznie, itd.)





WSPARCIE
TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE



15%





Oferent
powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz warunki serwisu i
ubezpieczenie.

Oceniana będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy.





Referencje
Dostawcy (rynek PL) - dostawy pojazdów / umowy długoterminowe





CZAS
DOSTAWY



15%





Oceniana
będzie gotowość dostawcy do dostarczenia zamówionych pojazdów zgodnie z
wymaganiami





GWARANCJA



10%





Gwarancja
na produkt (ilość lat)





SUMA
kontrolna



100%



8.
Terminy związane z postępowaniem


Lp.


Zdarzenie


Data




1.


Ostateczny termin składania ofert
(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane)


17.05.2024 godz. 14:00




2.


Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego


15.05.2024 godz. 09:00




3.


Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego


16.05.2024




4.


Przewidywany termin oceny ofert


21-22 tydzień 2024


9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego 1. Oferent
jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Open Nexus2.
W przypadku pytań:a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza PlatformyZakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta PlatformyZakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl3. Wiadomości
z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM
Polska”
Załączniki
1.
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,2.
Załącznik nr 2
- Specyfikacja opis + Załącznik nr 2
- Specyfikacja EXCEL,3.
Załącznik nr 3 – Oferta cenowa,4.
Załącznik nr 4
- Dane techniczne





















































































































































































Złóż ofertę


» Termin składania ofert

17.05.2024 | 14:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

ITM Polska Sp. z o.o.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się