Back

Naprawa sprzętu medycznego

» Notice description

Nazwa: Naprawa sprzętu medycznego
Opis: Pełny wykaz zapotrzebowania znajduje się w załączniku. Proszę o wypełnienie formularza z załącznika.
Ilość: 1 [dostawa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Wstępny opis przedmiotu zamówienia (Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz)
Gwarancja (Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne)

Opis i specyfikacja:


WARTOŚĆ SZACUNKOWA




„Naprawa sprzętu
medycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie”









1. Przedmiot wartości
szacunkowej:




Zespół
Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie zaprasza do złożenia
oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie szacowania cen towarów,
którego przedmiotem jest naprawa sprzętu medycznego w Zespole
Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie.








2. Wymagania Zamawiającego:



Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych







2.1 Opis przedmiotu wartości
szacunkowej stanowią:
- Formularz Cenowy - Załącznik nr 1




2.2 Warunki wymagane od Wykonawców (warunki współpracy):
2.2.1 Przedstawienie oferty uwzględniającej wszystkie ewentualne
koszty dodatkowe (transport, części zamienne, naprawa).




2.3 Do oferty należy dołączyć (w formacie PDF):
2.3.1 Podpisany Formularz Cenowy - Załącznik nr 1. Formularz Cenowy
musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym
Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji

o
Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu),




2.4 Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych -
oferta może obejmować całość zamówienia, Zamawiający dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych.

2.5 Cena ofertowa – łączna wartość w PLN całego przedmiotu
zamówienia wraz z transportem,
2.6 Warunki płatności - przelew 60 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2.7 Termin realizacji usługi – doprecyzowane indywidualnie.
















3. Wymagania dodatkowe:




3.1. Cena złożona w ofercie przez Zamawiającego powinna obejmować
wszystkie koszty związane

z wykonaniem całości zamówienia.








4.
Ostateczny termin składania ofert – 10.05.2024 r.









































Informujemy,
że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości
zamówienia.

Opis
sposobu przygotowania i złożenia
oferty:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.
Oferta (Formularz Cenowy) musi być przygotowana w języku polskim,
złożona w formie elektronicznej
poprzez platformę zakupową Open Nexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwik w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego
postępowania
3. Wykonawca
może złożyć ofertę.:

a.
jako
skan podpisanej wersji papierowej (w formacie PDF) lub

b.
załączyć
dokumenty sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
4. Formularz Cenowy musi być podpisany przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji
wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z
innego dokumentu),5. Informacja na temat możliwości
składania ofert częściowych - oferta musi
obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe
zostaną odrzucone.6. Informacja
na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


















7. CENA OFERTOWA – ŁĄCZNA
WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z TRANSPORTEM


W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67 / 352 - 81 - 77, osoba odpowiedzialna Specjalista ds. Logistyki Paulina Kubiś oraz Referent ds. Logistyki Natalia Wójcik. związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

10.05.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie


» Contact details

Available after sign in

Sign in