Powrót

Usługa odbioru wraz z załadunkiem, własnym środkiem transportu z siedziby Szpitala (a w razie konieczności z terenów należących do Szpitala) odpadów w postaci zużytych urządzeń elektronicznych/elektrycznych oraz sprzętu AGD/RTV na okres 3 lat.

» Opis zapytania

Nazwa: Usługa odbioru wraz z załadunkiem, własnym środkiem transportu z siedziby Szpitala (a w razie konieczności z terenów należących do Szpitala) odpadów w postaci zużytych urządzeń elektronicznych/elektrycznych oraz sprzętu AGD/RTV na okres 3 lat.
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Treść umowy (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Usługa odbioru wraz z załadunkiem, własnym środkiem transportu z siedziby Szpitala (a w razie konieczności z terenów należących do Szpitala) odpadów w postaci zużytych urządzeń elektronicznych/elektrycznych oraz sprzętu AGD/RTV o kodach i w ilościach przedstawionych w załączniku "formularz asortymentowo - cenowy".
Umowa zawierana na okres 3 lat.
Ewentualne dodatkowe koszty transportu lub załadunku powinny być uwzględnione już w cenie za kilogram odpadów.
Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy należy podłączyć jako plik PDF opatrzony podpisem i pieczątką firmową.
W załączeniu wzór umowy oraz formularz asortymentowo - cenowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 368 2491 lub 698 159 544. - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

13.05.2024 | 10:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

Brak sprecyzowanej kategorii

» Dane nabywcy

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr. 5 im. św. Barbary w Sosnowcu


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się